:p :p :p... χά!

Κυριακή, Ιανουαρίου 3

"Κόκκινες σημαίες "






Ένα περίεργο αλισβερίσι έχει αρχίσει τώρα τελευταία ( συνέβη και σε γνωστούς μου ) στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης.. εκτός και αν τώρα το πήρα εγώ είδηση ..

Ένα βρώμικο παιχνίδι που παραπέμπει απ την ανοησία και την μπαρούφα μέχρι σε κάτι σοβαρό αν λάβουμε υπ όψη μας πως η φίμωση του «λόγου» με διάφορους τρόπους στο διαδίκτυο είναι διακαής πόθος σχεδόν όλων των πολιτικών εδώ και χρόνια ..
Και δεδομένου πως τώρα έχουμε μια «αριστερή» κυβέρνηση που κάνει πραγματικότητα τον εφιάλτη με νόμους όσα δλδ δεν τολμούσαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις να κάνουν, βλέπω πως το σχέδιο και ως σενάριο έχει βάση.

Μια ιδιοτροπία μου - που με κάνει έξαλλη - και που πιστεύω την γνωρίζουν αρκετοί διαδικτυακοί φίλοι  είναι οι δημοσιεύσεις  με γυμνές άσεμνες  φωτογραφίες,  δολοφονημένα – πνιγμένα παιδιά ,  φωτογραφίες δυστυχισμένων γερόντων που κλαίνε  ζητιανεύοντας , και  κακοποιημένων ή σκοτωμένων  ζώων ..

Όχι γιατί δεν αντέχω να τις βλέπω αλλά γιατί γνωρίζω πως η δημοσίευσή τους από ερασιτέχνες «δημοσιογράφους» που έχουμε καταντήσει όλοι,   γίνεται  καθαρά για δημόσιες σχέσεις και αλίευση like..
 Άτομα με τέτοιες συμπεριφορές διαγράφονται αμέσως αν δεν συμμορφωθούν απ τις έμμεσες αντιρρήσεις  μου υπό τύπου σχολίου..
Και βέβαια δεν έχω το δικαίωμα να κάνω υποδείξεις τι θα δημοσιεύσει ο καθένας όπως δεν έχει κανένας το δικαίωμα να ξεβρακώνεται μπροστά μου νομίζοντας πως δεν θα τον «δώ» και δεν θα τον καταλάβω..

 Ένα συνηθισμένο συμβάν απ τα τόσα που αντιλαμβανόμαστε ή ζούμε και με ήρωες ανόητους ανεγκέφαλους έγινε η αιτία να γράψω τούτο το κείμενο..
Μου κάνεις αίτημα φιλίας , σε ψάχνω λίγο , το δέχομαι και μετά από δύο ώρες σε διαγράφω ενημερώνοντας σε ότι δεν έχουμε τίποτα κοινό αφού εκθέτεις με διευθύνσεις και ονόματα πρόσωπα διαφορετικά για σένα , (με άλλη λέξη όμως) .
Δεν θα συνεχίσω με το τι επακολούθησε γιατί δεν είναι αυτό το θέμα μου..
Ούτε με πείραξαν οι αναφορές στο f/b ότι δημοσιεύω άσεμνες φωτογραφίες.
Ούτε καν τα αισχρόλογα σε σχόλια μνμ και e mail .
Το διαδίκτυο εξ άλλου γεμάτο από αρρώστους…

Αυτό που με προβλημάτισε είναι :
Πρώτον
 ότι το εν λόγω πράγμα δηλώνει δημοσιογράφος του 902.gr
 δεύτερον
 δίνει την εντύπωση πως εκπροσωπεί το ΚΚΕ δημοσιεύοντας ομιλίες στελεχών του καθώς και καλέσματα , (έχει αρχίσει δε την διαδικτυακή του σταδιοδρομία πολύ πρόσφατα τουλάχιστον ως μπλόγκερ)  ,
και τρίτον
 ενώ βρίζει τον Σύριζα φέρει χαρακτηριστικά βέρου Συριζαίου (απ το καλό το πράμα) σε διάφορες εκφράσεις του καθώς και σε ενέργειες και συμπεριφορές   καθοδηγούμενες απ τα μέσα..διαδικτυακά και μη…
 προσπαθώντας με τον αισχρό, αλήτικο, ανήθικο και άσεμνο λόγο του να δείξει πόσο πρόστυχοι είναι οι κομμουνιστές ( ΚΚΕ )..

Έχοντας εργαστεί πρίν αρκετά χρόνια στον 902 αριστερά έχω κρατήσει επαφή με συναδέλφους και είμαι σε θέση να γνωρίζω πως το εν λόγω μούτρο έχει περάσει κι από κεί ..
Δεν ξέρω και δεν με ενδιαφέρει αν είναι μέλος ή όχι … αλλά αν πέφτω έξω στα χαρακτηριστικά του Συριζαίου που έγραψα παραπάνω ..τότε κάποιο κόμμα έχει σοβαρό πρόβλημα..

Το δεύτερο και σπουδαιότερο συμβάν για μένα είναι πως το f/b με ενημέρωσε μεν πως δεν έχω πρόβλημα με άσεμνες φωτογραφίες όπως με κατήγγειλαν,  μου αφαίρεσε όμως δημοσίευσή μου ( λόγω μη τήρησης κανονισμών ) που ρωτούσα αν γνωρίζει κάποιος τον συγκεκριμένο που δηλώνει αριστερός ή μήπως είναι κανένας ασφαλίτης . (μετά από αναφορά του πάλι πιστεύω )

Εγώ βέβαια εξακολουθώ να δέχομαι απειλές από άπειρα προφίλ του που φανερώνονται κάθε τόσο και μετά εξαφανίζονται.. .
Εξακολουθώ να δέχομαι απειλές στο mail μου… και δεν μ απασχολεί αυτό…

Ο φασισμός με ενοχλεί που σταθεροποιείται και εδραιώνεται  σιγά - σιγά
και παντού..
Δημοσίευση σχολίου