:p :p :p... χά!

Τετάρτη, Ιανουαρίου 11

Μανιταροταξείδια ( σε λάθος ιστολόγιο Χα! χα! )




    Μέχρι πρόσφατα καλλιεργούσα  στο μπαλκόνι μου λουλούδια  που κάτι είχαν να μου θυμίσουν απ τα παιδικά μου χρόνια.. Με το  πρωινό άρωμα του γιασεμιού  π.χ. ένιωθα ένα  ζεστό αγαπημένο χέρι να κρατάει το λιλιπούτειο  δικό μου  ενώ με το απογευματινό  του άρωμα ξαναρχόταν στο μυαλό μου  ένα πορτοκαλί σούρουπο και μια μελαγχολία για την μέρα που έφευγε .. 

Δειλά - δειλά  όμως καλλιεργούσα και διάφορα λαχανικά όπως τα λεγόμενα «ραπανάκια του μηνός»  ή μπουράντζο  ή δυόσμο , αλλά οι στεναχώριες τους ( που τις γνωρίζουν όσοι τολμούν να καλλιεργούν  ερασιτεχνικά,  ήταν περισσότερες απ ότι  άλλο  θα μπορούσαν να μου προσφέρουν . 

Με την αρχή της νέας χρονιά μου κίνησαν  την περιέργεια τα καλλιεργήσιμα  μανιτάρια,  ζηλεύοντας  αυτούς που μπορούσαν να τα έχουν στον κήπο τους , χωρίς να γνωρίζω πως και ένα απάνεμο μέρος στην βεράντα είναι αρκετό .. Όταν το έμαθα δεν έχασα καιρό ..
Μεγαλώνουν γρήγορα 
..φανταστικά  γρήγορα και ξεπροβάλλουν σε συστάδες απ τις τρύπες  που έχει το μπλοκ 


Ήδη έχω μαζέψει την πρώτη μου συγκομιδή ( πάνω από κιλό παρακαλώ και λίγα ακόμα την άλλη μέρα και  εχω κάνει την μισή απόσβεση απ την αγορά του μπλοκ  παραγωγής) ..



Επίσης έπεσα με τα μούτρα  στις δοκιμές διαφόρων παρασκευών τους  Εκτός  απ τα τηγανητά βέβαια ( στην πρώτη φωτογραφία )  τα οποία τα συνοδέψαμε με την αγαπημένη χειμωνιάτικη σαλάτα από λάχανο καρώτο σέλινο, σκόρδο και ξυνόμηλο και καυτερή κόκκινη πιπεριά, ( μία μεγάλη μπασίνα  για όλη την εβδομάδα ) έκανα δοκιμές με τα κοτσάνια τους για τουρσί  ακόμα δεν ξέρω το αποτέλεσμα , έκανα μπιφτέκια , και με πολύ μεγάλη λύπη έβαλα  απ τα τηγανιτά , λίγα στην κατάψυξη που επίσης δεν ξέρω πως θα είναι όταν τα βγάλω..
Με πατατούλες 
Και με  την αγαπημένη σαλάτα  που δεν λείπει απ το ψυγείο όλον τον χειμώνα
Και κοκκινιστά...


Μανιταρομαγειρέματα χωρίς  ριζότο ( που πήρε φόρα να γίνει πιλάφι... ) δεν γίνεται !!!


Και  η πρώτη συγκομιδή  τελειώνει  με μακαρονάδα  και κιμά  τι άλλο ? από μανιτάρια !!





Τουρσί απ τα  υπολείμματα μανιταριών..(κοτσάνια και μικρά κομμάτια) με τα οποία είναι φτιαγμένος ο κιμάς .
Και οι δοκιμές συνεχίζονται με ..... 

Μανιτάρια καρμπονάρα 
  





Και να φαντασθείτε  πως από την ημέρα αγοράς του μπλόκ  μέχρι τώρα  έχουν  περάσει  μόλις επτά ημέρες.. Δεν ξέρω αν τα μάζεψα γρήγορα  ή θα μεγάλωναν κι άλλο, αλλά διαβάζοντας  ότι σελίδα υπήρχε γι αυτά  στο ιντερνέτ  φοβήθηκα μην βγάλουν σπόρο και μου γεμίσουν τον κόσμο , αφού τελικά τα έβαλα μέσα στο σπίτι  και όχι στο μπαλκόνι..Μπορώ να πώ πως δεν ξέρω αν η νοστιμιά τους ήταν μεγαλύτερη απ τις αναμνήσεις που μου έφεραν στον νου και με ταξίδεψαν …και αλίμονο αν δεν με ταξίδευαν ..τι είδους μανιτάρια θα ήταν ? (αστειάκι )  .. Γνωρίζω πως τα ξέρετε όλα αυτά που γράφω περί μανιταριών , αλλά απ την χαρά μου , κάπου έπρεπε να τα πω ...


Υ.Γ.
Και να μη ξεχάσω να ευχαριστήσω  τον Γιάννη  και την Ζαμπία  (με Ζ ) για την παρότρυνση μετά από δική τους εμπειρία 
Δημοσίευση σχολίου