:p :p :p... χά!

Κυριακή, Οκτωβρίου 29

Της Πατρίδας μου η σημαία




Μπορείτε να μου εξηγήσετε γιατί  ορισμένοι από εσάς που δεν είσαστε  ακροδεξιοί  ή  Χρυσαυγήτες βγάζετε άναρθρες κραυγές  και ξερνάτε  χολή, όταν ένας μετανάστης ή πρόσφυγας έστω και δεύτερης γενιάς σηκώνει την ελληνική σημαία σε παρέλαση , μήπως και καταλάβω ? 
Επίσης κι εσείς  που αλαλάζετε πανηγυρικά για το αντίθετο πέστε μας τον λόγο μπας και ανοίξουν  και μας των αφελών  τα μάτια ..  
Γιατί κι εγώ δεν συμφωνώ, με τους πρώτους αλλά νομίζω πως υπάρχει μεγάλη διαφορά στις απόψεις μας.. μπορεί πάλι, να κάνω λάθος και να έχετε δίκιο εσείς οι δεύτεροι..
Οι λόγοι οι δικοί μου  χονδρικά είναι  οι παρακάτω και σας τους λέω μήπως τους ανατρέψετε  και δώ κι εγώ το φώς το αληθινό.

1ον ) Αν ήμουν μετανάστης , ή πρόσφυγας, 
σε όποια χώρα, η οποία συνήργησε με οποιονδήποτε τρόπο να γίνω μετανάστης και πρόσφυγας , π.χ. για λογαριασμό τρίτων , για πολιτικούς λόγους , για δικό της όφελος κλπ. 
δεν θα δεχόμουν ποτέ να σηκώσω την σημαία αυτής της χώρας.. 

2ον ) Κάτω απ αυτές τις συνθήκες ποτέ δεν θα μπορούσα να  θεωρήσω τιμή μου να είμαι σημαιοφόρος, αλλά πράξη περίεργου εκβιασμού από μέρος της χώρας που με φιλοξενεί  
και  από μέρους μου , πράξη  υποτέλειας, συμβιβασμού, αποδοχής και συγχώρεσης αυτών που  με ανάγκασαν να γίνω μετανάστης 
με ξεσπίτωσαν, 
με ρήμαξαν , 
με σκότωσαν, 
με έπνιξαν ... 

3ον ) Αν ήμουν μετανάστης ή πρόσφυγας 
και δεχόμουν κρατήσω την σημαία που μου έβαλε στα χέρια η χώρα που με "φιλοξενεί ",   
θα ήταν σαν να προσβάλω αυτό το  ιερό σύμβολο, έστω και ξένο προς εμένα  
όχι μόνο γιατί θα το έκανα αναγκαστικά και ως "υποχρέωση", 
όχι μόνο  γιατί θα σκεπτόμουν τις συνέπειες μιας άρνησής μου..  
αλλά  επιπλέον, γι αυτούς τους λόγους θα έδειχνα και ασέβεια  για την σημαία  ενός άλλου λαού ..

Και εν τέλει : 
Αν δεν ήμουν μετανάστης ή πρόσφυγας 
θα σήκωνα ευχαρίστως - και θα ήταν τιμή για μένα - μια ξένη σημαία, μόνο στην χώρα μου , από μια παροικία μεταναστών που θα μου την πρόσφεραν εις ένδειξη ευγνωμοσύνης που τους φιλοξενώ.. 

Μα άν έκανα όλα αυτά , και όλα όσα πιστεύω, θα ήμουν άραγε ποτέ μετανάστης ή πρόσφυγας ? ...αναρωτιέμαι..




Δεν υπάρχουν σχόλια: