:p :p :p... χά!

Δευτέρα, Ιουλίου 27

Φτού........

Η φράση ένα σύννεφο πλανιέται πάνω απ' την Ευρώπη λίγο,πολύ είναι γνωστή. (εε! καλά δεν είναι και υποχρεωτικό!). Ο Λένιν νομίζω την είχε πει..
Εγώ τώρα ως μικρή Λενίτσα και ουχί ελίτσα, θα την παραφράσω κάτι τίς ( και συγνώμη ρε σύντροφοι ) και με τη στεντόρεια φωνή μου θα ανακοινώσω!!!
Μία μούντζα πλανιέται πάνω απ' το κεφάλι μου!!!

Δεν φτάνει που πριν ένα μήνα εμφάνισα όλα τα συμπτώματα της γρίπης .....ναι.. ναι....και πυρετό 39 και ξερόβηχα, και πονόλαιμο, και τα άλλα δύο κατά τα οποία αποβάλλει ο οργανισμός ότι υγρό έχει.....και μόνο κάτι εξανθήματα με γλύτωσαν απ' την παμβυρωνιώτικη καραντίνα...........

Δεν φτάνει που με ξετίναξαν στίς εξετάσεις και μου βρήκαν ένα νταμάρι πέτρες, αφού ως γνωστόν ψάξε-ψάξε όλο και κάτι θα βρεις.......έπρεπε να ξαναπάω πίσω, να πάρω τις υπόλοιπες εξετάσεις....Μεσογείων......καύσωνας.........βήμα σημειωτόν + ταξιτζής.....η χαρά του οδοιπόρου....

Δεν έφταναν όλα....είπα κι' εγώ...η χαρωπή νοικοκυρά: Δεν ποτίζω τα λουλουδάκια μου
πρίν πάω στο χόσπιταλ; Και η μούντζα από πάνω μου........έκραξε!....Δεν παίρνεις μιά σούπα στά νερά, να σπάσεις το χέρι σου, να μην πηγαίνεις τσάμπα τόσο δρόμο;

Γράφω με το αριστερό....εγώ η αριστερή.....Αντε.....καλή αντάμωση.......βρέ....

ΥΓ. και να σας πώ ..όσοι με διαβάζεται..(τρεις κι ο κούκος δηλαδή) και όσους διαβάζω (όλους σχεδόν) αν παρουσιάσει σφάλμα το μπλογκ σας...μη ψάχνεστε....
εγώ θα φταίω.......η καντέμα!!!!

4 σχόλια:

Καραβάκι είπε...

Eλίτσα μου σε άφησα μια μέρα και ορίστε... ουφ... σταμάτα τη γρίνια και έπρεπε να ξέρεις ότι το λίγο είναι και καλό.Η ποσότητα πάντα κρύβει ψεγάδια...Το λένε και οι γιατροί παναθέμα τους!Είμαστε εδώ κοντά σου.Μην το ξεχνάς...Φιλιά πολλά και εύχομαι αποκατασταθεί και το δεξί σου χέρι σύντομα!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

αν το θέτεις έτσι μου φτάνει και μόνο ένας...
Ευχαριστώ...καλό βράδυ!

Eύη Καφούρου Αλιπράντη είπε...

ευχομαι περαστικά! όλα θα είναι καλά...
έτυχε να έχεις μια δύσκολη μέρα...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αχ..Εβίτα..μακάρι!
Σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου!Και για την επίσκεψη...(στόν ασθενή..χαχαχα)
Να είσαι καλά!
Καληνύχτα!