:p :p :p... χά!

Παρασκευή, Ιουλίου 31

.........Σας ευχαριστώ..........

Και τι έγινε που τελειώνει το καλοκαίρι;
Και τι έγινε αν όλα τα αναβάλαμε για του χρόνου;
Τη στιγμή που περνά και χάνεται.....να χαρούμε!

Ναι,ναι εδώ που είμαστε! !
Έλα μαζί μου...

Πρώτα θα περάσουμε απ΄του Δημητρού για να ξεκλειδώσει η ψυχή μας
με γλυκιές αναμνήσεις...Ποιος ξέρει; Όλο και κανά ρετσέλι θα βρούμε στα ντουλάπια του...

Μετά ξανά γλυκό στη matriga και ίσως περίσσεψε και κανένα κομμάτι απ το γλυκό της Global (οι χουρμάδες φρέσκοι ήταν η ξεροί; και πώς είναι οι φρέσκοι;)

Προχώρα τώρα στα βαθιά
κι άκου "το ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας"για να γίνει μπαχτσές η καρδιά σου στο πάρτι του Issalou.

Θα κάνουμε βουτιά στις θάλασσες του korinoskilou
και μετά θα αφήσουμε να μας σηκώσουν ψηλά οι γλάροι της Aza! !

Κοίτα τώρα κάτω τον κόσμο.........καλός φαίνεται...ναι;

ΥΓ. ΄Μέσ την καλή χαρά εγώ, πρωί-πρωί...Φτου μου,κοπελάρα μου......
ΥΓ2.....Έρεεεεε.....τι μου κάνεις...πώ-πώ-πώ! ..έτσι μου γουστάρεις (! ! !)

2 σχόλια:

Καραβάκι είπε...

Ξέχασες κάτι αλλά σε συγχωρώ... Την ελίτσα που θα ξαποστάσουμε και στ σκιά της θα νιώσουμε το αγέρι να μας χαιδεύει τα μαλλιά...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Τι γλυκό!
Σ'ευχαριστώ γι'αυτο το σχόλιο..
Είναι σαν απ' την παρέα,κάποιος να μου απλώνει το χέρι.
Φιλιά!