:p :p :p... χά!

Παρασκευή, Αυγούστου 21

Den eimai fili sou.......Τι θεεεεές?



Μα τι κάνω λάθος επί τέλους; Τι πλήκτρα πατάω και μου βγαίνουν άλλα ντάλλων?
Και τι είναι αυτοί οι τρείς στον πανόπτη μου (τρομάρα σου έμαθες και το πανόπτη) που εγώ τους θεωρώ φίλους μου έτσι κι’ αλλιώς, αλλά αυτούς τους έχω ξεχωρίσει? Και πώς τους ξεχώρισα εεεέ! Πάτησα κάτι ? Και γιατί η Αζα δεν είναι μέσα σ’ αυτούς?

Και ποιος είναι αυτός που μου ήρθε πρωί-πρωί στα μπλόγκ μου να μου πουλήσει μέλι…… εεεεεέ?
Τι να το κάνω το μέλι εγώ και γιατί να το πάρω από σένα? Και ξέρεις ποιοι πουλάνε μέσα απ τα μπλόγκ τους? Όσοι δεν είναι μπλόγκερς……Αυτοί πουλάνε…προϊόντα γενικώς…..υλικά …πνευματικά, και ότι θές.

Και γιατί ρε φίλε που πουλάς μέλι (κι αν δεν πουλάς γιατί το διατυμπανίζεις στο προφίλ σου) ήρθες σε μένα .... Φίλη σου είμαι; Εεεέ?
Άϊ μην τα πάρω τώρα ? Και εγώ τι να κάνω ? Θες να σε στείλω στους ανεπιθύμητους ? Και τι σόι οικοδέσποινα (!) θα είμαι ?

Μέλι………..άκου, μέλι! Απόκτησα έναν αναγνώστη για να αγοράσω μέλι….η τέλεια ξεφτίλα, αφού.. και τι κείμενο είν'αυτό με τρείς χαρακτήρες γραμμένο? Τί έπαθα καλέ;

ΥΓ το τραγούδι, οι ρομαντικοί να το ακούσουν με ακουστικά......και νύχτα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: