:p :p :p... χά!

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 8

Ξαφνικά.........σήμερα..






Ίβαααάν!!!! Το βρήκα!...... όχι εγώ ακριβώς αλλά νομίζω τό ίδιο κάνει. Αν σε γνώριζε θα σ'αγαπούσε ..Κι'εσύ το ίδιο...δεν την έίχες γνωρίσει ,μή ψάχνεσαι..

Σου το χρωστούσα αυτό το τραγούδι.

Ηταν το μόνο που ανεχόσουν. Θυμάσαι όταν το άκουγες στη διαφήμηση που γύρναγες και με κοίταζες; Κι'εγω τρελαινόμουν;
Μερικοί, δεν έχουν πάρει είδηση ότι δεν είσαι εδώ! Ενώ,θυμάσαι μας έκαναν παρατηρήσεις ότι ενοχλούμε...αυτοί οι ίδιοι είναι!!!
Ο Τάσος δεν ξανα ανέβηκε στο σπίτι από τότε.....στην είσοδο τον βλέπω..Τον καταλαβαίνω..

(Δεν ξέρω τι γίνεται σ'αυτές τις στιγμές..αλλά εγώ στο τραγουδούσα...η γιατρός με κοίταζε παράξενα)
Ακου..το!.........και κοίτα με......
ΥΓ: η φωτογραφία .....ξέρεις,αλλά δεν έχω ανοίξει το άλμπουμ από τότε.
Ομως όλοι λένε πως είσαι εσύ...

4 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Φλάφυ..!

έλα ..

άντε να παίξεις με τον Ιβάν!!

κοιμάσαι;

και ποιός το ξέρει;
μου έλειψες μούργο..

:(

ΛΕΩΝ είπε...

Ελπίζω να κάνουν καλή παρέα όλα μαζί.....! Έξη χρόνια λείπει ο Μπιμπίκος μου...κι όλο νομίζω πως το βράδυ κοιμάται δίπλα μου!
Φιλιά Ελίτσα

Ανώνυμος είπε...

Ευρύνοε Καλημέρα
Και σε σένα ΛΕΩΝ
....Και ο Φλάφυ, και ο Μπιμπίκος ειναι εδώ και είμαστε καλά!
Μερικές φορές είμαστε κι'εκεί αλλά δεν μας βλέπετε,μόνο μας αισθάνεσται....
Να πείτε στην Ελίτσα ότι δεν νιώθω άσχημα που
αγαπάει τη Λίζα,τον Μήτσο,την Μάγια,την Κορίνα.....όσο και μένα Μ'αρέσει..

ΙΒΑΝ

Eύη Καφούρου Αλιπράντη είπε...

πολύ συγκινητικό. Ελίτσα μου σε καταλαβαίνω. σου λείπει. :(