:p :p :p... χά!

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 9

Αχχχ! Ελενη!



(  πρό κατοχής)



Και τι θα κάνεις…..Ελένη;
Θα κρυφτείς και πάλι; Το κεφάλι μέσα στην άμμο; Και θα χαθούν τα προβλήματα ως διά μαγείας;
Δεν κάνεις επανάσταση…… Στα πόδια το βάζεις…Μεταθέτεις το πρόβλημα στο αύριο….
Μα θα μου πεις και με το δίκιο σου, ότι τόσα χρόνια δεν έγινε τίποτα!
Πάντα μετανάστες στον τόπο μας, πάντα να κυνηγάμε το άπιαστο όνειρο, θαρρείς και είναι εξωπραγματική η λαχτάρα μας για μια δουλειά ,για ένα σπίτι ,για μια θάλασσα..

Πόσο απλά τα βλέπεις Ελένη….
Συμφωνώ , η προηγούμενη γενιά δεν έκανε τίποτα ,αν έτσι το θέλεις . Εγώ θα σου προσθέσω και την προ προηγούμενη, και πιο πίσω.
Αναρωτήθηκες γιατί ;
Κι’ εγώ όσο κι ’αν σκέφτηκα δεν ξέρω να σου πω τι έφταιξε.
Ίσως η κατάρα που κουβαλάμε να νομίζουμε πως είναι πανάκεια μια ψήφος από μόνη της. Κάτι σαν απορρυπαντικό.. Ψεκάζουμε , σκουπίζουμε , τελειώνουμε…με έναν σάπιο κόσμο που σχεδιάζεται ξανά και ξανά απ’ τα μεγαλύτερα κεφάλια.
Μόνο με την ψήφο μας Ελένη; Κι’ ύστερα τιιιι ; Στον καναπέ για κρητική ;

Να μη σε κουράσω άλλο….. Την αποχή τη θέλουν τα μεγάλα κόμματα …. Ξέρουν ότι όποιο και να γίνει κυβέρνηση ο Αλμούνια θα κάνει κουμάντο…..
Εσύ όμως μην επιτρέψεις αυτή την ύπουλη προπαγάνδα τους που στόχο έχει ….τί κάθομαι και σου λέω τώρα… Μη το ξαναβάλεις στα πόδια.. . Μη δεχτείς να κάνουν για σένα….χωρίς εσένα.




8 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Πόσα χρόνια..
έκαναν κάτι για σένα.. με σένα;

πάντα εκείνοι δέν έκαναν χωρίς εσένα;

η ψήφος, μιά ψευδαίσθηση έγινε..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ίσως έφταιγα κι εγώ.... Με το να ψηφίζω για ρουσφέτι, με τον ωχαδερφισμό μου, με το να παρασύρομαι και να ψηφίζω για άλλων συμφέροντα, με την άγνοιά μου ,με την τύφλα μου........
με το φόβους μου, με τη μαγκιά μου,ξανά με την τύφλα μου....Θες κι άλλα φιλαράκι?
καλό απόγευμα

korinoskilo είπε...

ελενη σε λεν?!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Δε με λέν!!!!

Κουκουβίτσα είπε...

πως σι λεν;λεν με λεν σε λεν εγω αυτο ξερω

Καραβάκι είπε...

Χμ,ποια είναι η Ελένη;

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Εμείς δεν ρωτάμε πως σε λέν, αλλά "ποιανού σει σύ καλεεέ;"
Φιλιά

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Η...Ελένη.....του τραγουδιού...κάτω απ'την ανάρτηση.....!
Καλησπερα..