:p :p :p... χά!

Κυριακή, Οκτωβρίου 11

Α... μπε...μπα...μπλόμ..



Η τηλεόραση παίζει… τα παιδία παίζει ..της τηλεόρασης.
Αφήστε τα «παιδία» να έλθουν προς εμέ…. Κάποιος το είπε αυτό
Κι’ αυτά το παράκαναν ..παραήλθαν κοντά…στο νου μας .. στην ελευθερία του.
Αφήστε τα παιδάκια… παιδάκια είναι και λαλούν.. παιδάκια είναι και λένε..
Και ας πούμε κι’ εμείς …. γιατί αλλιώς … θα λαλήσουμε
Τηλεόραση… αγάπη μου..
Κατάφερες σε δυο ώρες να ακυρώσεις την ψήφο χιλιάδων Ελλήνων
Να τους βγάλεις ανόητους… εσύ η έξυπνη.. Δοξάστε με!
Πρώτος σε σταυρούς στο Πασόκ….. και σωστά πρώτος.
Καταδικασμένος όμως…. Από σένα.. Ξανά δοξάστε με!
Γιατί ο τρόπος και η ώρα που παρουσίασες το ρεπορτάζ, βάζουν σε σκέψεις τον άλλον.
.Είμαι αντίθετη με ότι έκανε…. Λες πως έκανε …και μπορεί να έκανε.
Ατύχησες όμως…. Φάνηκε …. Πως δεν τον ήθελες στην Κυβέρνηση πάση θυσία.
Αγαπητή μου τηλεόραση… τι μου λες; Όχι ….. εσύ; Τα παιδιά ; Ντροπή σου !
Εξ άλλου….. παιδάκια είναι και λαλούν….

ΥΓ. Μπράβο σ’ όσους τον ψήφισαν….. αλλά τέτοια μουγκαμάρα Ρε πατριώτες!!!

Γι αυτούς που ψάχνονται κι’ ας μη μιλούν..

8 σχόλια:

xristina είπε...

Ετσι ειναι η τηλεόραση...δυστηχώς...ετσι έχει η κατάσταση...παιχνίδια σε κατάλληλες ώρες. Είναι ο τρόπος και η ώρα, σωστά το λές. Καλημέρα.

Η τρελή είπε...

Ελίτσα μου, καλησπέρα! Χάθηκα λόγω μεγάλου φόρτου κι ήρθα να δω τι κάνεις!
Φιλιάαααααα

Laplace είπε...

καλησπερες Ελιτσα μου
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ετσι ειναι τα πργμτ..
ο συγχρονος δικτατορας,ο απολυτος δυναστης,η τηλεοραση ...
προσταζει κ εμεις ακολουθουμε..
προσταζει ομορφα κ εντεχνα..
μεχρι αν ερθει ο καιρος,να φαινεται ξεκαθαρα ο οργουελικος μας κοσμος κ οπου ο δικτατορας δεν θα δισταζει να βγαινει φανερα με το προσωπο του στις οθονες μας

καλο βραδυ φιλη

AlexMil είπε...

Τα μέσα γενικά έχουν αναδειχθεί εδώ και πολύ καιρό σε ισχυρό πυλώνα της κυριαρχίας. Ζούμε στη κοινωνία του θεάματος, όπου όλα είναι εικόνα, εικόνα που επιλέγουν αυτοί που κυβερνούν.

καλό βράδυ

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Παιχνίδια… που επηρεάζουν τη ζωή μας
Στην κατάλληλη στιγμή , κι’ αν το καταλάβεις
Καλό σου βράδυ Χριστινάκι.

ΥΓ χειμώνιασε.. να κάνουμε κάτι για τα λουλουδάκια μας
Σκέψου και γράψε
Φιλιά

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Τρελή.. ναι χάθηκες
Σε ρώτησα και στη σελίδα σου
Αλλά το σχόλιο χάθηκε στο δρόμο
Νόμισα (συγνώμη) πως το έσβησες
Μου το έχουν κάνει κι ’αυτό
Και δεν τολμούσα να σου ξαναγράψω

Χάρηκα που μ’ αγαπάς ακόμα 
Φιλιάαααα

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Laplace
Ετσι ακριβώς
φρίκη και αρρωστημένες καταστάσεις
Κι’ άρρωστοι άνθρωποι
( Το έχουμε καρατσεκάρει….. ναι; )

Καλό βράδυ και σε σένα φιλαράκι μου

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αλεξ
Αυτή είναι η κατάσταση…. Μπορούμε να κάνουμε κάτι;
Όπως αυτή που περιγράφεις τόσο δυνατά σήμερα στη σελίδα σου
Και εγώ ντράπηκα να πάρω μέρος στα σχόλια
Γιατί είμαι απ’ αυτούς που αγαπούν τα ζώα,

Ξέρεις όταν δεν μπορώ να κάνω κάτι
για την αγάπη μου όπου κι αν απευθύνεται αυτή… λουφάζω
Είναι δειλία το ξέρω….
Καλό βράδυ