:p :p :p... χά!

Κυριακή, Οκτωβρίου 25

Ντροπή



Ζαννά και Ασό απ’ το Ιράκ
Που να ήσαστε τώρα; Μακάρι να μην ήσαστε εδώ γιατί ντρέπομαι..
Και γιατί φοβάμαι… για σας.. Που κάποτε δεν φοβηθήκατε να απεργήσετε για μένα όταν απολύθηκα απ τη δουλειά..

Τζεμάλ σακατεύτηκες …. Εργατικό ατύχημα … Χωρίς ασφάλεια …
Η επιθεώρηση Εργασίας δεν είχε αρκετούς υπαλλήλους για ελέγχους στους τόπους δουλειάς..(είχε όμως για την καταμέτρηση των απεργών..) γι’ αυτό ήσουν αόρατος δεν υπήρχες…
Σακατεύτηκες…….. Μα θα πρέπει να μας πεις και ευχαριστώ…..

Γιατί αυτόν..τον σκότωσαν…. Και μείς δεν είπαμε τίποτα..
Είχαμε δουλειές ..
Είχαμε εκλογές..
Είχαμε τα δικά μας..τα ιστολόγιά μας...
Είχαμε τις σκέψεις μας, τις αρλούμπες μας.
Γελοίοι κλώνοι Δημοσιογράφων, λογοτεχνών, και εραστών.

Και τον Μωχάμεντ τον.. σκότωσαν.. τον σκοτώσαμε.. Έτσι απλά ..
Και αν ντρεπόμαστε λίγο…ας κοιτάξουμε ΕΔΩ

Simple man τι να σου εκφράσω τώρα ευχαριστίες;
Νομίζω δεν είναι ώρα…. Απλά, μακάρι να σου έμοιαζα..

10 σχόλια:

Laplace είπε...

τι θεα εισαι εσυ βρε Ελιτσα..
τι αναρτηση..μακαρι να την εγραφα εγω...
+ΑΠΕΙΡΟ...σε ολα...

αυτοι ειμαστε...ΚΟΤΕΣ κ κλωνοι δημοσιοκαφρωνλογοτεχνων,εραστων..

korinoskilo είπε...

το ειχα διαβασει και το ξαναδιαβασα... απο ντροπη δεν πρεπει να απαντησα...
ξαναντρεπομε για ολα αυτα που μου ειναι ακατανοητα....

καλο απογευμα

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Γειά σου Λαπλάς
Οχι μόνο αυτά, κιάλλα είμαστε...

( Οσο για τα υπόλοιπα αν δεν με κάνεις
να γελάσω θα σκάσεις)
Καλό σου βραδυ φιλαράκι

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Γιατί εγώ θαρρείς έγραψα;
Δεν έφευγε όμως απ το μυαλό μου
και το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν αυτή
η σύνδεση..
Τώρα θα μου πείς, αισθάνομαι λιγότερο κότα;
Οχι βέβαια!
Καλό βραδυ Κορινόσκυλο

simple man είπε...

Κι εμείς απλά συνεχίζουμε να πληκτρολογούμε.
Σ'ευχαριστώ Ελίτσα που ντρέπεσαι μαζί μου.

Aristodimos είπε...

Χαμηλώνω τα ματια και σιωπώ...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ναι..οι απείθαρχοι πληκτρολογούν
Οι πειθαρχημένοι δεν ξέρω τι κάνουν..
καλημέρα simle Man

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αρη
Τί μπορεί να κάνει κάποιος;
Μακάρι να ήξερα.
Την Καλημέρα μου

Η τρελή είπε...

Με σκυμμένο το κεφάλι....ντροπή μας!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Δεν ήθελα να σε υποδεχτώ έτσι τρελό μου
να είσαι καλά
Γεμάτες οι μπαταρίες...ναι;
Καλό απόγευμα