:p :p :p... χά!

Πέμπτη, Νοεμβρίου 5

Ακα. κα..μπούμ..μπούμ..μπούμ..

Διάβασε … ρε!

-Για τι δεν διαβάζεις;
-Γιατί είναι εξουσία…
-Ενημέρωση είναι…
-Δεν μ’ αρέσει η ενημέρωση που μου χτυπά την πόρτα..
-Δεν σου λέω γι’ αυτή της Κυριακής ρε… για τις άλλες σου λέω, στα περίπτερα..
-Κι αυτές την πόρτα μου χτυπάνε.. με δώρα.. μπιχλιμπίδια ..χρωματιστά καθρεφτάκια.
- Σε προσβάλλουν;
- Όχι τα δώρα… οι ίδιοι..
- Τα’ αφεντικά τους εννοείς..
- Ποιος τους χ…. αυτούς...οι υπόλοιποι.. αυτοί.. που δουλεύουν για τα’ αφεντικά τους.
- Όλοι για τα’ αφεντικά μας δουλεύουμε, τι πα να πει; Προσβάλουμε και δεν σεβόμαστε;
-Σεβόμαστε το καταστατικό μας… αυτό που μας βρίσκεται….
…………………………………………………………………
-Χα χα….. μπήκαν και στα blogs… πάλι τους διαβάζεις.. δεν ξέρεις ποιοι είναι…
-Είναι τόσο αχόρταγοι.. που θα φανούν..
-Το διαδίκτυο είναι για όλους…θα τους το απαγορεύσεις;
- Όχι… αυτοί…παν να μου το απαγορεύσουν...

Απ'αυτά που μας ημερεύουν και παίρνουμε δύναμη:

22 σχόλια:

MOLEMOU είπε...

TOUS MA8ENEIS ME TON KAIRO KAI TOUS KANEIS PERA..TOUS DINEIS MIA KLOSTIA KAI EXEIS TO KEFALAKI SOU MIA XARA.KALHMEROUDIA

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Καλημέρα και σε σέναααα!
Τι άμεση αντίδραση ήταν αυτή!!
(ακόμα το διορθώνω και δεν μπορώ
να μπώ στην δική μου ιστόσελίδα)
Να είσαι καλά!

Laplace είπε...

καλησπερα Ελιτσα..οχι μονο μπηκαν στα μπλογκς αλλα ΑΠΑΙΤΟΥΝ να τα ελεγχουν..
με διαφορες τεχνικες...
πχ έχοντας 100 κλώνους κ διαφημίζοντας το μεγαλο τους μπλογκ κ πολλα αλλα..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Laplace
Τον ανακάλυψα σήμερα και ήθελα
να σου στείλω μέιλ...
φιλια φιλαράκι

OXΙά είπε...

Φοβού τους επαγγελματίες δημοσιογράφους. Είναι πολλοί, είναι χαμαιλέοντες και ανήθικοι. Βρίσκονται παντού και προπαγανδίζουν με οποιοδήποτε μέσο. Η λύση που μπορείς να έχεις για την ενημερωσή σου είναι αυτή που είχαν οι καταπιεσμένοι επί χούντας. Διαβάζαν Ακρόπολη και ήξεραν ότι τα πραγμάτα είναι ακριβώς τα αντίθετα από αυτά που διάβαζαν.
Γεια σου Ελίτσα.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Οχιά
Να είσαι καλά που το εντόπισες..΄για να το κάνω ξεκάθαρο..
Στους "επαγγελματίες" απευθύνουμαι
όχι σ'αυτούς που κάνουν λειτούργημα.
Σ'ευχαριστώ γι'αυτό..
Ακρόπολη εεε! κάτι είχα ακούσει..:)))
Γειά σου φιδάκι..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Laplace
Ξέχασα να σου πώ πως ο γνωστός είναι απλώς κολαούζος..
Κάτι πιό βρώμικο γίνεται..
(αυτό το πσ μου σέρνεται..σήμερα) :)))

Laplace είπε...

Ελιτσα μου,το πιστευω κ εγω αυτο...
γενικοτερα,πολλα παραξενα βλεπουμε τελευταια με τα μπλγοκς..

ΛΕΩΝ είπε...

Άν οι "λειτουργοί" μετριούνται στα δάκτυλα του ενός χεριού....! Και μην ακούω βλακείες του τύπου "μην τους βάζεις όλους στο ίδιο τσουβάλι"....μόνοι τους μπαίνουν, αφού οι "καλοί" είναι οι εξαίρεση....!
Καλησπέρα Ελίτσα μου!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Λιονταράκι μου
Δεν μπορεί να είναι όλοι ψώνια πουλημένα
και τα μέλη του σωματείου τους δεν είναι μόνο αυτοί που ξέρουμε
Καλημέρα..

(δεν μπορώ να σού'ρθω με τίποτα)

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΚΥΡΙΑ GOOGLE...
Den mas xairetas ton platano..ai...sixtir..
Στά'γραψα και στα ξένα διότι και αγγλομαθής!!
@#% *&@**+ #@

ΛΕΩΝ είπε...

Τι έπαθες Ελίτσα? Πρόβλημα με την google????
Δεν μπορείς να μπεις σε μπλόγκ?

Μαριάνθη είπε...

Καλή μου ελίτσα...
υπάρχει πιο μορφωμένος και καταρτισμένος επί παντός επιστητού, από τους δημοσιογράφους;Αυτοί έχουν πετύχοι να κάνουν εξειδίκευση σε όλα τα θέματα. Φαντάσου με πόσα διδακτορικά είναι το βιογραφικό τους...ε!να μην χώνονται παν΄ού για να διαφωτίσουν τον αδαή λαό;
Άντε καλό Σαββατοκύριακο!
Νασαι καλά και πάντα μαχητική

Μαριάνθη είπε...

Παρέλειψα να σου ευχηθώ χρόνια μας πολλά!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Μαριανθέλλι
Εχεις απόλυτο δίκιο..είδες και με τί τουπέ μιλάνε;δεν σηκώνουν ούτε μύγα στο σπαθί τους

Λίγο μπερδεύτηκα με τις ευχές..λές για των Ταξιαρχών; Αν ναί... εγώ τη σημαία της 28ης δεν την βγάζω παρά στίς 9 του μήνα..
Να είσαι καλά...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Λεονταράκι μου
Τα είπαμε...ευχαριστώ και πάλι

(Αφορμή της Google έκανα και μια μεγάλη βόλτα με τα πόδια Βύρωνας- Καρέας-Ηλιούπολη,και ήρθα στα ίσα μου)

Μαριάνθη είπε...

Ε!τώρα τι να σου πω!Ναι για των Ταξιαρχών λέω και για την απελευθέρωση του νησιού μας. Τα ελευθέρια της Λέσβου. Γέλασα με την ψυχή μου γιατί και μεις εδώ στη Θεσσαλονίκη τα ίδια κάνουμε. Κρατάμε τη σημαία μέχρι τις 9 Νοεμβρίου να γιορτάσουμε την απελευθέρωσή μας. Πολλές φορές σκέπτομαι και λέω πως θα νομίζουν οι γείτονες ότι την ξέχασα ή είμαι αδιάφορη αλλά εγώ ξέρω...Όσα ξέρει ο νοικοκύρης δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος.
Και του χρόνου λοιπόν!Χρόνια μας πολλά.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Χρόνια μας Πολλααααααά!
Χαχαχαχαχαχαχ και μένα τα ίδια..δεν σκέπτονται
μου τα λένε..
Καλά εγώ καμάρι....εκείνη τη μέρα!!
Και του χρόνου λοιπόν
φιλιά

Aristodimos είπε...

Αυτοι εχουν .... πρόσβαση παντού ! ! !
Ετσι ουτε τα blog θα γλίτωναν δυστυχως.

Καλο Σ/Κ να εχεις

Αρης

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Εγώ θα ήθελα να ξέρω Άρη
Τι όνειρα είχαν όταν επέλεγαν αυτό το επάγγελμα
που δεν είναι μόνο επάγγελμα ..
Μια τέτοια διαδρομή είχαν στο νου τους;
Ποιόν είχαν ως πρότυπο..;
Για τους γνωστούς λέω..
Και διδάσκουν …. Σε σχολές!!!!!
Καλό Σ/Κ Άρη
Καλή σου νύχτα

korinoskilo είπε...

εχασα κατι?
ειδατε τριανταφυλλοπουλο που εβριζε τα μπλοκ???
και το μονο καλο σαιτ ειναι το ζουγκλα? μχμτω!!!

καλησπερες

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Οχι!!!
έγινε κάτι τέτοιο;
Τελικά ν'αρχίσω να βλέπω τηλεόραση;
Καληνύχτες παράξενη ταξιδιώτισσα :)))