:p :p :p... χά!

Πέμπτη, Νοεμβρίου 26

....κείνο που με σώζει...είναι που ονειρεύομαι σαν... ..

Αγαπημένη μου Υπουργός Υγείας
Βαρέθηκα να είμαι κακός και ανυπάκουος πολίτης….
Θέλω να ξεκουραστώ….και να σου δώσω μια συμβουλή..
Όμως πάψε να μου χαμογελάς στην τηλεόραση γιατί δεν την αντέχω τόση απαξίωση
Πάψε να βάζεις τους έρμους γιατρούς να τρυπιούνται ο ένας πίσω απ’ τον άλλον.. για να κάνω εγώ σώνει και καλά το εμβόλιο…
Θέλω να το κάνω…αλλά εσύ δεν μ’ αφήνεις..
Και είναι μεγάλη η ευθύνη που παίρνεις….
Βάζω στοίχημα Υπουργέ μου ότι κοιμάσαι τον ύπνο του δικαίου… Και δέξου το αυτό σαν δήλωση μετανοίας δικής μου…
Το ξέρω πως δεν θέλεις να πάθω κακό..
Και ο προηγούμενος συνάδελφός σου αυτό ήθελε όταν μου απαγόρεψε να καπνίζω…
Και μια και το έφερε η κουβέντα να σε ρωτήσω κάτι που με βασανίζει από καιρό με αποτέλεσμα να καπνίζω περισσότερο;
Αν εγώ είμαι αιτία για τους παθητικούς καπνιστές
το αλκοόλ γιατί το επιτρέπεις;
Το ξέρω πως δεν υπάρχουν παθητικοί αλκοολικοί,
αλλά υπάρχουν θύματα που καμιά σχέση δεν έχουν με το αλκοόλ παρά μόνο με αυτόν που πίνει…
Να μη σε κουράζω Υπουργέ μου
Εξ’ άλλου μια συμβουλή ήθελα να σου δώσω
Γιατί μη θαρρείς και μένα με στεναχωρεί που δεν σας έκατσε η απαγόρευση του τσιγάρου
Και έντρομη βλέπω πως δεν σας κάθονται και οι εμβολιασμοί…
Επειδή όλοι λίγο πολύ έχουμε τις ίδιες απορίες σας τις στέλνω για να μου τις λύσετε και ξέρω πως θα μου απαντήσετε, μόνο γρήγορα σας παρακαλώ γιατί πρέπει να εμβολιαστώ κι’ εγώ…
Δεν ανήκω στις ομάδες υψηλού κινδύνου αλλά δεν βαριέσαι … ας πάει και το παλιάμπελο

1) Την απόφαση για αναγκαστικό εμβολιασμό των 194 χωρών που είναι στην δικαιοδοσία του ΠΟΥ πήραν στελέχη των φαρμακοβιομηχανιών Baxter, Novartis, Glaxo-Smith Kline΄ και Sanofi Santoz που είναι στη συμβουλευτική του επιτροπή. Οι φαρμακοβιομηχανίες αυτές είναι παρασκευαστές του αναμενόμενου εμβολίου (για τις οποίες εκκρεμούν παλιότερες και νεώτερες προσφυγές για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας και κατηγορίες που διερευνά και το FBI) WHO Recommends Mandatory Injections to Almost Two Hundred Countries

2) Τρεις Προσφυγές για Εγκλήματα κατα της Ανθρωπότητας

3) Ο γενικός συμβουλάτορας και εκπονητής του σχεδίου δράσης για την "πανδημία" στις ΗΠΑ είναι διευθυντής στη φαρμακοβιομηχανία GlaxoSmithKline, επίσημο κρατικό προμηθευτή εμβολίων και αντιικών φαρμάκων Mail Online-Government virus expert paid £116k by swine flu vaccine manufacturers

ΥΓ: Αν μας λύσετε αυτές τίς απορίες θα δείτε..δεν θα προφταίνετε να μας εμβολιάζετε!Και μέσω τηλεόρασης μπορείτε κ. Υπουργέ να μου απαντήσετε.. την έχω που την έχω … να φανεί και χρήσιμη καμιά φορά… να κάνω και απόσβεση…

26 σχόλια:

monahikoslikos είπε...

Τι ώρα ακριβώς περιμένετε τη απάντηση της υπουργού γιατί θέλω να στηθώ μπροστά στο γυαλί να ακούσω κι εγώ φορώντας τη καλή μου γούνα.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ντύσου γρήγορα!!!
Εγώ ηδη βλεπω ειδήσεις τώρα μιλά ο Αβραμό...
Μετά μπορεί να μου απαντήσει
Δεν μπορεί μέχρι δήλωση έκανα

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Για το εμβόλιο και για τη γρίπη γενικά μας έχουν πρήξει παντού.Ας το κάνουν εκείνοι,εγώ δε θα το κάνω.
Για την απαγόρευση τσιγάρου δεν ξέρω τι γίνεται Ελλάδα αλλά Ιταλία άλλαξαν πολλά....μέσα σ'αυτά κατάφερα να το κόψω εδώ και 4 χρόνια.Και βασικά ακόμα και απ΄τους καπνιστές δεν ακούς παράπονα,όλοι προσαρμόστηκαν.

σπέεεερα :)

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Σπεεεέρες Allora
Ξέρω για την Ιταλία... Οι μισοί πελάτες ενός μαγαζιού βγαίνουν έξω να καπνίσουν..Για πέρυσι μιλώ...
Το έκοψες;;; Μπράβο ! Είσαι δυνατό κορίτσι!

Εγώ ακόμα περιμένω στην τηλεόραση μήπως μου απαντήσει η υπουργός! :)

monahikoslikos είπε...

Κι έχεις στήσει και μένα και περιμένω... θα σκάσω με τη χειμωνιάτικη γουνα μου περιμένοντας.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

monahikoslikos
Ωρα: 6.30 πρωϊ!!!!!
Κοιμήθηκα...παρέα η τηλεόραση.. ανοιχτή..
Ο υπολογιστής ανοιχτός..
Τα κλειδιά έξω απ την πόρτα..
Εχασα την Υπουργό;
Σαν τις μωρές παρθένες κι'εγώ;
Μωρή.....Ελίτσααααααα!

monahikoslikos είπε...

Μπα δεν φάνηκε όλη νύχτα εγώ τώρα πάω για ύπνο...
Τώρα κράτα εσύ βάρδια μηπως βγει στα πρωϊνάδικα...
Καλημέρα.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Λύκε..λύκε!!!!!
Εδώ είσαι; Καλημέρα!!!! (?)Καληνύχτα!!!
Ξενύχτησες? Γιατί είχε πανσέληνο?
Κάνε δουλειά σου...Απίκο εγώ...

ΛΕΩΝ είπε...

Ευτυχώς που έχουμε κι εμείς ένα μέσο να υποβάλλουμε τις ερωτήσεις μας......!
Τώρα μην τα θες όλα δικά σου.....να ρωτάς ΟΚ, αλλά να παίρνεις κι απάντηση???????
Ο κος Υπουργός είναι απασχολημένος σε σύσκεψη με επενδυτικό γραφείο....! Είναι δύσκολοι οι οικονομική καιροί και πρέπει να κάνει σωστές επενδύσεις για τις ....μίζες που θα τσεπώσει από τα εμβόλια.....! Μην τον αδικούμε κιόλας!
Καλημερούδια και φιλιά

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΛΕΩΝ !!!!!!
Ντροπή!!!!
Μίζες? τί είναι αυτές? Του αυτοκινήτου?

(Άσε, Θέλω να τα έχω καλά με μια μπλοκοπασόκα που όπου και να πάω μπροστά μου τη βλέπω...ανακατώστρα ! Κομματόσκυλο του κερατά!)

Καλημερούδια και φιλιά
άπ τη γουρούνα την Ελιά...

Μαριάνθη είπε...

Φαντάσου ελίτσα αν δεν υπήρχαν και τα όνειρα!Αν δεν μπορούσαμε να ονειρευτούμε!Ε!έπρεπε να φουντάρουμε!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Κάτι είναι κι'αυτό Μαριάνθη μου!
Και δεν μπορεί να μας το αφαιρέσει κανένας το όνειρο!!!
...... Ωχ! Λές;
:)))

korinoskilo είπε...

καραγκιοζουλα μου καλησπερες :)))))

Aristodimos είπε...

Μηπως να ξαναπεράσω απο Δευτέρα να ξαναδιαβάσω , μιας και μεσολαβεί Σ/Κ και ετσι μάλλον δεν προβλέπεται απάντηση της πολυάσχολης υπουργού μας ;;;;

Καλό Σ/Κ λοιπόν

Αρης

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Κορινό
Κάνε κάτι!!!!!
Πρέπει να μου απαντήσει η Υπουργός!!!
Εχω εκτεθεί!!!
Ρεζίλι θα γίνω...Απ'το πρωί στημένη στην
τηλεόραση!!!
Κοίτα να δείς που δεν φεύγει το μήνυμα

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αρη
λεεεές;
Δεν μπορώ να καταλάβω πώς είσαστε τόσο
σίγουροι όλοι!!
Εγώ έχω εμπιστοσύνη...
Εξ' άλλου είναι νωρίς ακόμα... πέρασαν οι 100 μέρες; :))))
Καλό Σ/Κ

ΦΑΙΔΩΝ ΘΕΟΦΙΛΟΥ είπε...

Σίγουρα υπάρχει απάτη για τεράστιες οικονομισιές στο μέσον αυτης της ιστορίας. Αλλά πεθαίνουν άνθρωποι. Να μην εμβολιαστούμε λοιπόν Ελίτσα;

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Φαίδων
Μεγάλη ευθύνη να πείς στον άλλον
τί πρέπει να κάνει...και τελείως άκομψο..
Οπως και η ευθύνη αρμοδίων να μήν απαντουν σε καταγγελίες για τις φαρμακοβιομηχανίες..
Ναι! πεθαίνουν άνθρωποι...Μας Λένε από τί! Δεν το ξέρουμε! Εγώ δεν θα το κάνω!!!
Αλλά εγώ είμαι και αγύριστο κεφάλι..

Ποιητή.. έγινε κι'ο θάνατος είδος εμπορεύσιμο, διαφήμηση στην τηλεόραση..

Καραμπουζουκλήδες είπε...

Μα με το ζόρι εμβόλιο;
Α πα πα πα

Πάντως, αν σας απαντήσει η Κυρία Υπουργός, πείτε το και σε μας. Ναι;

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Καλώς ήρθατε Καραμπουζουκλήδες
Εχετε τίποτα στα σκαριά να της πείτε;
Κάτι σαν τα δύο @#$#@^*&....Καλοοοοοό!
Και ένα σχόλιο που απαντάτε ότι το ένα αγαπάει το άλλο και το άλλο το ένα χχαχαχα!
Τρομεροί!!!!! Μπράβο!
Οποσδήποτε θα σας ενημερώσω.. Περιμένω ακόμααα

Καραμπουζουκλήδες είπε...

Καλώς σας βρήκαμε.
Και σας ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια :-))

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Μα τί λέτεεεε!
το καλό να λέγετε...
:)))

Matriga είπε...

Επιτέλους αξιώθηκα να σε επισκεφτώ...
Ελίτσα, καλησπέρα και καλή εβδομάδα!
Χαίρομαι ιδιαίτερα που έχεις βάλει αυτό το θέμα και μου αρέσει ο τρόπος που τα λες.
Είχα βάλει πρόσφατα μια ανάρτηση στο ΗappyShelly με θέμα μια επιστολή που στάλθηκε από ένα διάκριτο γιατρό που καταγέλλει πολλά για το εμβόλιο της γρίππης. Τα συμφέροντα είναι πολύ μεγάλα!

Κοχυλένια φιλιά
Υ.Γ. Μην περιμένεις απάντηση ;)

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Καλησπέρα matriga
Χαίρομαι όταν περνούν οι φίλοι μου..
παρ'όλο που και γώ δεν είμαι συνεπης
Ενταξει συμβαίνουν αυτά..
Πήγα στο ΗappyShelly αλλά αργότερα θα το μελετήσω παντως γράφει πολλά για το θέμα..
Γιατρός είναι;

Καλό απόγευμα μαμούνι//

Aristodimos είπε...

Καλό μηνα ευχομαι ..... μα δεν βλεπω καμμια απάντηση απο την Υπουργο κι ανησυχώ !!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αρη
Μήν ανησυχεις μένουν 46 μέρες
ακόμα μέχρι τις 100 που θα λυθούνε όλα τα προβλήματα ...μήν είμαστε ανυπόμονοι!!!
Για να μ'έχει γράψει (στα μαύρα τα κατάστιχα)δεν το νομίζω!!!!
Καλό μήνα! :)))