:p :p :p... χά!

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 2

Μή μου σκοτώνεις τ'όνειρο...

Και δένδρο ..Και καραβάκι
Και Αγιος Βασίλης.. Και Santa claus
Και Pere Noel ...μέχρι και Λαμ Κουνγκ Κουνγκ
Και Βάιναχτσμαν..
Και 'Adventskranz' και ότι θέλετε…





Και δεν με νοιάζει καθόλου ποιος πρωτοέφερε το έθιμο του
Χριστουγεννιάτικου δένδρου στην Ελλάδα


(Βαυαρός είσαι εσύ και όλο σου το σόϊ)

Ποιά διαφήμηση....... Κράτα εσύ την κόκα-κόλα... κι'εγώ τον Άη Βασίλη..

Κουβέντα λοιπόν περί εμπορευματοποίησης των εορτών να μην ακούσω..
Αυτή και μόνο αυτή, μας ένοιαξε... ...Τ’ άλλα όλα πάνε καλά!!!
Θές καραβάκι …. Κάτσε με το καραβάκι σου ..αν σε βοηθά να ονειρευτείς!


Ασε με όμως και μένα με το δένδρο μου ..


Να ξαναφέρω πίσω αναμονές και προσμονές και όλα όσα πίστευα…
Μπαμπούλα των ονείρων…
Είδες ποτέ σου νιφάδα να μεταμορφώνεται σε νεράιδα;
Έφτιαξες ποτέ σου σπιτάκι στον κήπο σου γι’ αυτήν;
Άκουσες να χλιμιντρίζει ο Ρούντολφ μεσάνυχτα στον ουρανό;
Κράτησες στα χέρια σου αστέρι;

Όχι…. Ξέρω, μη μου λές….
Όχι στα παραμύθια, όχι στα ξενόφερτα έθιμα ……



Και τι έγινε; Δεν ακολούθησες έθιμα αλλά ακολούθησες συνήθειες…
Και σκλάβος του πλαστικού χρήματος έγινες και επιδοτήσες της ΕΟΚ απαίτησες
Και όσα κορόιδευες έκανες.. Αλλααά !!! πιστός στις παραδόσεις…
Που δεν ξεχνιούνται όσο και να φοβάσαι …..

Φτάνει.... να αφήσεις τα παιδιά να ονειρεύονται…. Όσα εσύ δεν μπορείς... να βρείς βαθειά στη ψυχή σου....... στην καρδιά σου!!!! Αλήθεια έχεις;


28 σχόλια:

ohia είπε...

Αν υιοθετούσαμε τέτοιας ποιότητας κουλτούρα και για άλλα κομμάτια της ζωής μας, ίσως να γινόμασταν καλύτεροι Έλληνες.

next_day είπε...

Ελίτσα μου, μου αρέσει πολύ η άποψη που μόλις διάβασα!!!
Μακάρι πραγματικά να σκεφτόμασταν όλοι έτσι!!!!!!
Σε φιλώ γλυκά!!!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Παρ'όλα αυτά τα πολύ σωστά και προσγειωμένα που σκέφτεσαι, αγαπητή Ελίτσα, μπορείς να ζήσεις γιορτές χωρίς αυτή την πανηγυρική ατμόσφαιρα;
Και ας είναι και εμπορευματοποιημένη και ας ξέρω πια ότι δεν υπάρχει ο Αη-Βασίλης, στην μορφή που μας τον επέβαλαν.
Εμείς και δέντρο στολίζουμε και καραβάκι φωταγωγούμε και κάρτα με ένα συγκερασμό (βλ. αχταρμά) όλων αυτών έφτιαξα!! Θα την δείτε στον καιρό!
Καλό απόγευμα

monahikoslikos είπε...

Κι εγώ έτσι είμαι... και γουρουνόπουλο στο φούρνο και γαλοπούλα γεμιστή με κάστανα και δεν ψάχνω ποιο είναι ξενόφερτο μενού.

Ευρύνοος είπε...

Άσε τα παιδιά να ονειρεύονται λοιπόν..
κι εμένα μαζί!!

περί νεράϊδας, προσεχώς σας έχω θέμα..

καλησπέρα :)

Και λοιπόν;E allora? είπε...

Αποφάσισα,απόψε θα στολίσω το σπίτι...καραβάκι δεν έχω,.ίσως του χρόνου.

Καλησπέρα

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ohia

Μωρέ μου οχιά μπορούμε
Αλλά δεν ξέρω τι είναι αυτό που μας εμποδίζει..και που σκοντάφτουμε
Φιλιά μού'λειψες :)))

Ελιά Μαϊστρα είπε...

next_day
Γειά σου κοριτσάκι...Ρόζ
Σ'ευχαριστώ!!!
Αλλαξες θέμα και χρώμα στην σελίδα σου και κόντεψα να μην την γνωρίσω Παρ'ολα αυτά
μου ήταν αδύνατον να στείλω σχόλιο
θα προσπαθήσω αργότερα πάλι
Φιλιά μικρό!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ

Και βέβαια δεν μπορείς για διαφόρους λόγους ο καθένας
Ομως Σταύρο δεν θα συμφωνήσω ότι δεν υπάρχει Αη Βασίλης, έλκυθρα και τάρανδοι, νεράιδες και ξωτικά....
Καλό σου βράδυ..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

monahikoslikos
Κι'εγώ Λύκε μου
Δηλαδή να μή φάω κάτι που μου αρέσει
γιατί είναι ξενόφερτο;
(δεν τα τρώω τα φοινίκια ρε φίλε!!!)

Δες τώρα που ήταν η Ξενομαριλίζα κι'εγώ περιμένω!!!!

""Για την προσφορά του Μίκη Θεοδωράκη μίλησαν επίσης χθες ο κ. Μανώλης Γλέζος, η υπουργός Υγείας κυρία Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου , ο ποινικολόγος κ. Χρ. Αργυρόπουλος, ο Αδ.Πεπελάσης και ο καθηγητής του ΑΠΘ κ. Β. Κατσαρός , ενώ τη συζήτηση συντόνισε ο δημοσιογράφος του «Βήματος» κ. Γ. Μαλούχος""

Φταίω εγώ τώρα άν δεν της ξαναγράψω;;;

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ευρύνοε
Καλέ ! μόνο τα παιδιά;
Θα περιμένω τη νεράϊδα σου..
αναλυτικά να γράψεις ...εγώ έχω κάνει διατριβή!! Εσύ;
:))))
Καλό βράδυυυυυ!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Allora
Καλά θα κάνεις!
Δώστου να καταλάβει!!
:))
Καλό βράδυ

Μαριάνθη είπε...

Τα Χριστούγεννα ελίτσα μου, είναι πασπαλισμένα με αστερόσκονη που κολλάει όπου πέφτει με τη γλύκα του μελιού και μας ομορφαίνει.Τι ωραία που αποδίδεις την εσωτερική ανάγκη της γιορτής!!
Άντε ας ξεκινήσει ο στολισμός και τ΄όνειρο...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αυτό.. Μαριανθη μου
Η εσωτερική ανάγκη και μόνο..
Τα υπόλοιπα είναι βοηθητικά...
Να είσαι καλά και σ'ευχαριστώ γιατί
εσύ είσαι η αιτία με την όμορφη
Πρωτομηνιά σου...

Η τρελή είπε...

Να μιλήσω τώρα ή θα με στείλεις τιμωρία να παρακολουθήσω την Ξενομαριλίζα???????

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Χό!χό!χό!!!!!
Βαρύ το σφάλμα σου...αλλά όχι και τέτοια
τιμωρία!!!!!
Μιά γραπτή ομολογία ότι υπάρχει
(ο ξέρεις ποιός) αρκεί!

Καλημέρες και φιλιά
από το ούφο την Ελιά :)

Laplace είπε...

καλημερα Ελιτσα μου
πολυ ομορφη αποψη κ επομενως αναρτηση..ετσι τα βλεπω κ εγω τα πργμτ σχετικα με τις εορτες :)
καλο ΠΣΚ να εχεις :)

korinoskilo είπε...

και εγω ..... οτι θες απο μπιχλιμπιδι εδω!!!

δεν με νοιαζει αν ειναι ξενοφερτο ή οχι .... την στιγμη που μ αρεσει :)


φιλια

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Λαπλασάκι
Ετσι!
Εξ'άλλου μια παροιμία λέει:
Σαν δεν ταιριάζαμε δεν θα συμπεθεριάζαμε
Και κολιός και κολιός απ'το ίδιο βαρέλι!!
Κολιός λέμε...όχι γαύρος!!!
Να έχεις κι'εσύ καλο ΠΣΚ (χωρίς α και ο ανάμεσα)χαχαχαχαχχχα
φιλιά

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Κυρία Κορινό
Δεν ανησυχώ καθόλου για σας!!!!(ψέμματα)
Από χτές σας βρίσκω πολύ συγκεντρωμένη (ψέμματα)
Τί τάχα σας συμβαίνει???
Να'ν οι γιορτές?
Τα κάλαντα?
Τα δένδρα που στολίζουν?
Μήν τάχα λόγια σου είπανε
που σε γλυκοκοιμήζουν?

(Σε δεκαπεντασύλλαβο γιατί είμαι και παραδοσιακιά Ολα είμαι!!!)

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Τίποτα δεν είναι άσχημο αν μας δημιουργεί χαρά.
Ολα είναι χρήσιμα αρκεί να αποκτούν το ουσιαστικό τους νόημα και να μας ανυψώνουν.
Την καλησπέρα μας.

korinoskilo είπε...

ε με ολα αυτα μαζι ..... εσυ δεεεεεεεν θα τα χανες?:Ρ

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αστρο - Συμμορίτες
Να 'στε καλά!
Θα ξαναρθώ αργότερα γιατί δυσκολεύομαι με τον εξπλόρερ να στείλω σχόλιο
Κατατοπιστική η ανάρτησή σας...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΟΧΙ.....Κορινό
Οποιος μιλάει πολύ για το ίδιο θέμα
το μόνο σίγουρο είναι ότι απέχει!!!
Δεν ξέρω άν με πιάνιειςςςς

korinoskilo είπε...

πιανω πιανω τελευταια :Ρρρ

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Κάλιο αργά...παρά ποτέ!!!

:) :) :) :) :)
Παιδάκια που γελάνε...

Καλά οι άνθρωποι του πνευμάτου
θα μας λυπηθουνε!!!

Αλλά δεν βαριέσαι!!!

tiktos είπε...

Ελιίτσα χιονίζει στο μπλογκάκι σου;
Δεν σου λέω να αλλάξεις τον κόσμο.
Φτιάξτον όπως τον έχεις φανταστεί.
Ή αν δεν μπορείς φαντάσου τον όπως τον επιθυμείς

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Τίκτο μας!!!!!
είσαι ο πρώτος που πρόσεξες ότι χιονίζουμε εγώ και το μπλόγκ μου (ευγενική προσφορά φίλου.. αφού του κλαφτηκα,τον ζάλησα..κτλ)
Τίκτο μου
Και οι δυό προτάσεις σου παραπέμπουν σε ατομική (μοναχική) προσπάθεια που πιστεύω ξέρεις που οδηγεί...χιχιχιχι(γέλιο τρελλού!)
Πολλά φιλιά