:p :p :p... χά!

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 11

........Είναι εδώ...ενωμένο..δυνατό !

Αλλαγή..
Ο τρίτος Δρόμος..
Ο Λαός στην εξουσία..
Πρώτα η Ελλάδα..


Τα ψεύτικα τα λόγια…τα μεγάλα…
Μεγάλα γιατί έχουν τη δύναμη ακόμα
να εξαπατούν..

Δραστικά μέτρα για τους ανέργους
Κουπόνια……
Έκπτωση στα εισιτήρια..
Να μη σηκώσουν κεφάλι….
Εκεί….στην ουρά…να σε κοιτάζουν περίεργα.. στο ταμείο..
Να σε λυπούνται…. Ζωή με κουπόνια…
Παλιές συνταγές εξευτελισμού…..
Ποιος είναι ο «κοσμάκης» Πρωθυπουργέ;
Κοσμάκης!!! Φτού σας !

Και επί τη ευκαιρία:να ρωτήσω... Κουκουλοφόροι αστυνομικοί;
ΕΔΕ; Τί μου λέτε!!! Μπράβο! μπράβο!

Απ το χρονοντούλαπο της εφιαλτικής ιστορίας
της δεκαετίας του 80 το παρακάτω:
"Η ανεργία και όσα κουβαλάει , είναι καρκίνος.
Είναι κρύο, είναι σκοτάδι , είναι πείνα…. Είναι η εξαθλίωση του ανθρώπου , η ταυτότητα της αγριότητας αυτών που την προκαλούν..
Σβήσε τη λέξη ανεργία και στη θέση της βάλε όλα τα παραπάνω κι’ άλλα τόσα
Και τότε θα δεις…
Θα δεις να ξαναζωντανεύει ο άνθρωπος της αρχής του κόσμου μ’ αρχέγονα ένστικτα .
Να απλώνει το χέρι του ασυναίσθητα σαν το πιο φυσικό πράγμα να κόψει ένα μήλο
Και ξαφνικά να συνειδητοποιεί ότι αυτό μπροστά του δεν είναι δέντρο…είναι καφάσι..του μανάβη
Ο πολιτισμός με τα επιτεύγματα του να τον εγκαταλείπει εκδικητικά κι αυτός να μένει στο σκοτάδι……
Τι να κάνεις με δυο δάχτυλα λάδι….στο μπουκάλι;
Να «κρατηθείς» όρθιος ή να ανάψεις αυτοσχέδιο καντήλι για να διαβάσεις για να απομακρύνεις το άλλο σκοτάδι ;……..αυτό του μυαλού….
Κι’ όσο περνούν οι μέρες τόσο αδυνατείς πια να ψάξεις για δουλειά ….
Πρακτικοί οι λόγοι.. (ΔΕΗ … ΕΥΔΑΠ.. σου έστησαν πόλεμο).. άνεργε! τί το θες το μπάνιο;
Και οι σύντροφοι να σου φέρνουν αποκόμματα των μικρών αγγελιών και να σου δίνουν κουράγιο, σαν θρησκόληπτες γριές και από πίσω σου να βγάζουν συμπεράσματα….
Μα καλά τεμπέλα είναι ; Γιατί την απολύουν κάθε τόσο;
Και να μην έχεις τη δύναμη να τους φωνάξεις: Για το λόγω που με ψήφησαν οι συνάδελφοί μου στο σωματείο ….τομάρια.
Οι μικρές αγγελίες…….. Τα Νέα.. η τιμή της εφημερίδας τότε όσο μισό κιλό ψωμί.
Ξανά το δίλημμα …. Τι απ’ τα δυο;
-Μαμά! Τα μακαρόνια είναι ξινά!

Ξινά τα μακαρόνιαααααα; ουρλιάζεις…. Φάε το φαΐ σου ξαναουρλιάζεις……..
μόνο αυτό μπορείς να κάνεις….
Ή να πέσεις απ την ταράτσα, γιατί όντως τα μακαρόνια ήταν ξινά….
Χωρίς ρεύμα, χωρίς νερό, και τα κεριά των Χριστουγέννων να έχουν καεί….

Δυο μάτια που δεν φταίνε να κοιτάζουν με απορία…..και φόβο…νοιώθοντας πως η τρέλα ακουμπά σιγά-σιγά το νου σου. "

Χωρίς σχόλια.... Τί να τα κάνουν οι άνεργοι; Οπως και τα κουπόνια...

16 σχόλια:

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ευχαριστώ την http://globalgreek.blogspot.com/
Για την τιμή που μου έκανε να βάλει στα επιλεγμένα της σελίδας της.

Και ακόμα για την επιλογή της
σ'αυτήν ακριβώς την ανάρτησή μου.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ευχαριστώ τον Τίκτο μας
http://tiktos.blogspot.com/
επίσης για τον ίδιο λόγο

OOO είπε...

Εχεις δικιο,ειναι ξεφτυλες καιμε την ελεημοσυνη τους θελουν να ξεφτυλισουν ολο τον εργαζομενο και ανεργο κοσμο.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

AdeGia

Να είναι καλά οι μάγκες της Βουλής...Όλοι!!!

Τελικά δεν είναι μόνο η τηλεόραση που μας κοιμίζει..

Καλό απόγευμα

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Και πάντα να λέω "δεν πάει παρά κάτω"
και πάντα να συνειδητοποιώ πόσο πολύ γελιέμαι...

OXΙά είπε...

Εγώ το έβαλα στο kardiaoxias.blogspot.com.
Έγραψες καλή μου.

simple man είπε...

Ειλικρινά δεν περίμενα ότι η ξεφτίλα τους θα έφθανε σε αυτό το σημείο. Αλλά είπαμε, των μετρίων η φαντασία φθάνει στα πιο ρηχά νερά. Κι εμείς στα ρηχά δεν κολυμπήσαμε ποτέ.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Μια φορα κι εναν τρελο...

Μήπως περιμένουμε να μας φτάσουν στον πραγματικό πάτο
για να καταλάβουμε,
και να μή ξαναγελαστούμε!!!
(Και εξαθλιωμένος πώς να χαρείς τη νίκη αυτή..)

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΟΧΙΑ μου
Μακάρι να μπορούσα να σε κάνω να αναρτήσεις στην καρδιά σου πιό ευχάριστο κείμενο..
Σ'ευχαριστώ
( και μου την έφερες επίσης όπως εγώ στην Προπρό)έψαχνα να βρώ το kardiaoxias.blogspot.com.
γιατί διάβαζα καρδιάοΞιάς....τόσο ξύπνια εγώ..
Μόνο ο Τίκτος γνωρίζει πόσο σαϊνι είμαι!!!

Η τρελή είπε...

Ακόμα και να βρεθεί "πάτος" κάνουμε γεώτρηση για να φτάσουμε ακόμα πιο χαμηλά!
Τα σέβη μου για το υπέροχο κείμενο Ελίτσα μου!
Σε φιλώ πολύ!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

simple man

Το καλλύτερο που διάβασα ήταν το " Δυστυχώς γκιλοτίνες για εκλεγμένους αυτοκράτορες δεν εφευρέθηκαν... ακόμη!"

Και παράλειψή μου που ποτέ δεν σ'ευχαρίστησα για τις τόσες αναδημοσιεύσεις σας στη
http://simplemanposts.blogspot.com/

Μαθαίνω σιγά σιγά...να είμαι ευγενική :))

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Τρελό μου
Ξέρω πόσο φορτωμένη είσαι
και πόσο κουρασμένη,
γι'αυτό εκτιμώ διπλά που ήρθες..
Επίσης με συγκινούν οι φίλοι
που χαραμίζουν για μένα την ώρα του τσιγάρου του διαλλείματός τους
Σέ φιλώ

Ελιά Μαϊστρα είπε...

συγνώμη Διάλειμμα

(και να ήταν η μόνη λέξη γραμμένη λάθος!!!!!)

tiktos είπε...

Μαρή...τώρα άνοιξες τα σχόλια ε;
Θα σε φτιάξω εγώ.
Θα σου βάλω φραγή εισερχομένων σχολίων....να σε μάθω εγώ.


Τέεελος πάαντων.
Δέχομαι τις ευχαριστίες σου καθότι και διότι είμαι ψυχοπονιάρης
καλός άνθρωπος
ευγενική ψυχή
όπως λέει και το προφίλ μου(σκέτος γλύκας))))
και όπως ξέρεις δεν μου αρέσει να περιαυτολογώ))))))))


ΑΥΤΑ



γιατί όσο διαβάζω το κείμενό σου μου σκίζεται η καρδιά

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Τίκτο γλιιύκα
Ανοιξα τα σχόλια για να ευχαριστήσω
εσένα και την Γκλόμπαλ αλλά μετά δεν ήξερα να τα κλείσω...νόμιζα ότι σε κάθε αλλαγή θα βγαίνει σαν καινούργια ανάρτηση..Αυτά..
Συγνώμη σου ζητώωωωω σύγχωρησέ μεεεεεε!!!

Λένε πως ή καρδιά έχει και αγάπη και μίσος
Εγώ γιατί όσο το διαβάζω με πιάνει μίσος;

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Πέτυχαν λέει οι κουραμπιέδες???
φιλιά Γλιιύκα!!