:p :p :p... χά!

Τετάρτη, Δεκεμβρίου 16

Άαα! ρεεεεεεεέ......Έλατοοοοο!!! ω έλατο!




Δουλειές….πάρα πολλές δουλειές..

Και όταν δεν είσαι και τέλεια νοικοκυρά ( Ναι για σένα το λέω.. χμ χμ)
Το μόνο που σε σώζει είναι ό κατάλογος
Πάμε.. Ντόλυυυυυ!!!!! (όχι ..δεν είσαι εσύ )
Λοιπόοον!

Να θυμηθώ:
Να ενημερώσω τους καλεσμένους μου να έρθουν
Με φασόλια στην τσέπη (μαύρα)
και να φιλήσω τον παραγωγό!!!

Να πώ σε φιλαράκι μου ότι δεν φοβάμαι που το έχω στον κόρφο μου

Να ζητήσω ένα κόκκινο σηματάκι για δώρο..
Να γραφτώ και γώ στην Ακαδημία

Να κάνω μια ερώτηση σε φίλο (που δεν θα τολμήσω)

Να ρωτήσω άλλο φίλο αν υπάρχει απορρυπαντικό
για καρδιές

Να ψάξω να τον βρω !!!!
Κι ’αυτόν επίσης (αυτός βρέθηκε!)

Να έχω στην τσέπη κύβους ζάχαρη να τη φιλέψω

Να φτιάξω το ομορφότερό μου λουλούδι από ζάχαρη να της το χαρίσω

Να έχω ένα μποτάκι γεμάτο μέχρι πάνω γι αυτήν

Να της πώ ότι οι γερο-όλυμποι ζουν πάντα στις καρδιές μας

Να φτιάξω για κέρασμα το γλυκό του


Να του στείλω με τα κύματα μια αγκαλια

Να φτιάξω τα κεριά της

Να της πώ ότι οι αγάπες μας οι αιώνιες καμιά σχέση με πράσινη ανάπτυξη

Να την ευχαριστήσω για το άρωμα Πατρίδας
Κι ’αυτόν ;
Κι ’αυτόν

Κι'αυτόν

Να του πω να μην σκάει για σκουπίδια..


Να μάθω να κάνω ηλεκτρονικές μαγκιές για τις ευχές μου !!


Να πω σε δυο φιλαράκια που τα εκτιμώ ότι:
δεν στεναχωρέθηκα που είδα το αβαταρ τους να σουλατσάρει σε π….νοεικονοσελίδες…(δικαίωμά τους)
η άγνοια μέ πειράζει...
Να τους καλωσορίσω όλους με αγάπη στο σπίτι μου
Αλλά κάνω επιλογές σε ποιο σπίτι θα πάω (το δις..εξαμαρτείν ουκ..γιατί αλλιώς σου παρουσιάζεται κι ’αλλιώς σου βγαίνει...οι π.....νοεικονοσελίδες που λέγαμε ) μα τί λέω..τέχνη!!

Να ευχηθώ σε όλους Καλές Γιορτές


Και το ξέρω ότι θα άφησα έξω αρκετούς... αλλά σε δυάρι μένω..


Άντε η ανεπρόκοπη…πότε θα τελειώσω…
Οι γιορτές … είναι ….εδώ!!!

46 σχόλια:

Laplace είπε...

καλησπερα ελιτσα μου..
τελεια αναρτηση κ παλι..

ευχαριστω παρα παρα πολυ που με συμπεριέλαβες σε αυτη την παρεα..

προσπαθω να σταματησω να σκαω για σκουπιδια..δεν αξιζουν αλλα ελα που αν σε τσιτωνουν,δεν μπορεις να μην μιλησεις αλλα οντως δεν αξιζουν..

να σου πω,για τις πορνοσελιδες..

εχω δει οτι στα μπλογκς ο καθενας δηλωνει ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ..δικαιωμα του ..ομως υπαρχουν κ καποιοι ηθικοι φραγμοί που οι νοημονες ανθρωποι εχουν..δεν ξερω,ετυχε να δω καποια προφιλς(υστερα απο ενημερωση μιας φιλης)ειχαν 2-3 μπλογκς κ αναμεσα σε αυτα καποια χυδαια τσοντο-μπλογκ με εμετικες ιστοριες (συνοδευομενες απο προσωπικες τους φωτογραφιες) απο την προσωπικη ζωη των εν λογω κυριων....

δεν λεω,ο καθενας εχει δικαιωμα να κανει οτι γουσταρει,...αλλα οταν καποιος σου πλασσαρει για καιρο το προφιλ του σωστου κ τιμιου κ χωρις αρρωστημενα παθη ανθρωπου,του απολυτου οικογενειαρχη κ του τελειου φιλου,λογικο ειναι να πεσεις απο τα συννεφα βλεποντας τον να ασχολειται με τετοια..ο ερωτας δεν ειναι αρρωστημενο..αλλα ετσι οπως τον παρουσιαζουν αυτοι οι τσοντο-μπλογκερς πως να μην αηδιασεις ?

σε καταλαβαινω απολυτα..

ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ Χ σε οσους μας δουλευουν κ προχωραμε..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Laplace
Απ το σχόλιό σου κατάλαβα
ότι κι'αλλοι βρέθηκαν στη θέση μου!!
Είναι όντως αρρωστημένο...(δεν είναι αυτός ο έρωτας που δεν με αφορά στο κατω-κάτω) ΑΛΛΑ ούτε και η ΦΙΛΙΑ..Και σ'αυτήν..
δίνω μεγαλύτερη προσοχή...γιατί με αφορά
Φιλιά

Laplace είπε...

εχεις απολυτο δικιο Ελιτσα μου..
δυστυχως ειναι περιοδος εκπληξεων κ ασχημων αποκαλυψεων..εχω βαλει μια αναρτηση για τους e-υποκριτες..την διαβασες..τα ιδια κ εδω..

καποιοι το παιζουν σεμνοι κ ταπεινοι στους πολλους κ σε αλλους δειχνουν το πραγματικο τους προσωπο...αισχροι κ εμετικοι...

μην μασας,τα λαμογια αργα ή γρηγορα ξεβρακώνονται..
πολλα φιλια..

Ευρύνοος είπε...

Καλές γιορτές σε σένα ελίτσα..

να είσαι καλά :)

Ανώνυμος είπε...

Καλά μαρή δε ντρέπεσαι; :)))))))
Χρονιάρες μέρες, πας να τη βγάλεις με κύβους ζάχαρης;;;;;;;;;
Ούτε μια νοστιμιά της προ-προ, έστω;;;;;;

Aς είναι. Θα έρθω και θα φέρω τα γλυκά μου.

Ανώνυμος είπε...

Αααααααα
Και παρακαλώ ενημερώστε με και μένα την αδαή, περιληπτικά για τα υποδέλοιπα.
Μη δείτε σε καμιά τέτοια σελίδα και το δικό μου avatar, και γίνουμε από δυό χωριά χωριάτες άθελά μου...
Και χάσω και τους κύβους μου δηλαδίς... :))

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Τάσο!!
Τί θαρρείς ότι ξέχασα ;
Εξ άλλου στο έχω αποδείξει..
Οχι...αλλά μου χάλασες την έκπληξη
Δεν πειράζει!! Καλές Γιορτές!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Φοράδα
Τρών οι φοράδες νοστιμιές;
Μόνο σανό, νόμιζα και οι καλομαθημένες ζάχαρ稴Ολααααα δικάαααααα σου!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

φοράδα
Οσο για τα αποδέλοιπα....ιστορίες γι αγρίους..
Δεν έχετε φόβο κυρία μου

tiktos είπε...

Ελιίτσα, θα φάμε μελωδική σούπα;

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Τίκτο
Αντε Σαϊνι μου και σύ...
Τα φασόλια είναι για μετά που θα παίξουμε χαρτιά!!!!!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Αγαπημένη μου φίλη, ένα έχω να πω, ή μάλλον δύο.
α)Το γλυκό δεν είναι "ΤΟΥ". Είναι "ΜΑΣ", μιας και είναι και της μοιρασιας.
βου) Ευχαριστώ που με έβαλες στην παρέα.
Έμπνευση χρειάζεται για να κάνεις τέτοια ανάρτηση.
Και απ'ότι φαίνεται δεν σου λείπει...
Καλό βράδυ

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Σταύρο
Τα εμπνευσμένα γλυκά σου και οι συνταγές
άλλους τους παχαίνουν κι'αλλους τους
δίνουν εμπνευση
(το έκανα χτές...ψίχουλο δεν έμεινε
το πιό πολύ το μοίρασα γιατί είμουν ικανή....
ξέρεις.. μη γίνομαι και ρεζίλι...)

ΛΕΩΝ είπε...

Όπως πάντα....μεγάλη έμπνευση κι η σημερινή ανάρτηση......!
Όπως ήδη σου είπα, σ ευχαριστώ πολύ που με συμπεριέλαβες στην καταπληκτική ηλεκτρονική παρέα σου και είμαι ευτυχής που σε γνώρισα γλυκιά μου!
Καλή Χρονιά Λιτσάκι μου !
Φιλιά πολλά, θα τα πούμε!

korinoskilo είπε...

ειδες που για ολα υπαρχει ενας λογος..............
δεν το διαβασα νωριτερα .......

αλλα απαντησα νωριτερα...... για κατι που δεν ηξερα.....

η απαντηση μου ειναι στο ποστ μου.......
για τα γεματα μποτακια.......


μα με προβληματισει αυτο τωρα??????.......

οχι.... απλα το φχαριστιεμε :)))))))))

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΛΕΩΝ
Και σαν Τρελή, Μαρία μου σ'αγαπούσα
αλλά σαν ΛΕΩΝ με κέρδισες Και συγνώμη που σ'απογοήτευσα...
Χρόνια Πολλά..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΚΟΡΙΝΟ
Τα μεγάλα πνεύματα να πώ;
Μόλις το πήρα είδηση έμεινα μ'ανοιχτό το στόμα!

OXΙά είπε...

Πάλι ζεστά και αναπαυτικά θα την βγάλω και φέτος. Να' ναι καλά ο κόρφος σου.
Είσαι αστέρι.

simple man είπε...

Τέτοιους φίλους να έχω και δε χαμπαριάζω εγώ από εχθρούς. (Και να τολμάς).

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Οχιά
ολο το χειμώνα στη διάθεσή σου
και το καλοκαίρι όταν κουράζεσαι..
(Γιατί εσύ τί είσαι;)

Ελιά Μαϊστρα είπε...

simple man
Μα δέν θα τολμήσουν..Θα το έχουν καταλάβει λές πώς δεν τους φοβόμαστε?
Και με την οχιά αγκαλιά!!!!

Θα τολμήσω κιέγώ κάποια στιγμή αλλά όχι εν Δήμω!
:)))

τάκης τυρταίος είπε...

Κάπου διάβασα ότι για τον Αριστοτέλη(αυτά τα ξέρει ο Φώντας βέβαια)η φιλία που στηρίζεται στην αρετή είναι η φιλία των καλύτερων ανθρώπων.Επειδή δεν ανήκω αυτούς και επειδή το θεωρώ μπαρούφα,όποιος σε πειράξει κατεβάζω μεραρχία να το ξέρεις!
Φιλιά πολλά και καλό βράδυ..

OXΙά είπε...

Όλα ξεκίνησαν από εδώ σε ένα σχόλιο της Στάχτης που άναψε το φιτίλι.
http://grsail.blogspot.com/2009/12/blog-post_09.html#comments

και εδώ
http://grsail.blogspot.com/2009/12/blog-post_12.html
έγινε της "εταίρας".
Μ' άρεσεεεεεεεεεεε.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Τάκη
ένας φίλος μου είπε ότι:
"Τέτοιους φίλους να έχω και δε χαμπαριάζω εγώ από εχθρούς."
Πιστεύω να μου επιτρέψει να πώ κι'εγώ το ίδιο για σένα εις την δευτέραν
Φιλιά και από μένα και καλό βράδυ..

(και χαχαχα επειδή είμαι και περίεργη... ΤΙ Σ'ΕΒΑΛΕ Η ΟΧΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΕΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑ ΕΙΔΗΣΗ?? Εεεεέ?)
Πλάκα κάνωωωω!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Οχιά μου
Αθώο μου φιδάκι εσύ...
Σάυτό το πόστ δεν λέμε κακά λόγια
Και δεν ανακατευόμαστε με τα πίτουρα γιατί μας βλέπω να μας τρώνε οι κίτρινες κότες (η μία ιδιαιτέρως που είναι μέρες νηστικιά)

Και σου βγάζω είδηση!!!
Για άλλη μιλάμεεεεεεε!!!!
Χαχαχαχα Τί νόμισες!!!

OXΙά είπε...

Θα σκάσω χρονιάρες μέρες. Στείλε mail ΤΩΡΑ. Θα μείνω άυπνη.

staxti είπε...

Κορίτσια, πείτε και σε μένα γιατί τώρα θα σκάσω κι εγώ. Τι γίνεται τόσες μέρες;
Ελίτσα, μαρτύρα την είδηση. Υπάρχει κι άλληηηηηη;

tiktos είπε...

Για στείλε και σε μένα μέηλ.
Όχι ότι με ενδιαφέρει,αλλά για εγκυκλοπαιδικές γνώσεις.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Χμ Χμ Οχιά!
Χε Χε
Δεν θα σου στείλω μέιλ
Γιατί δεν πρόκειται να σου πώ
αφορά πρώην φιλαρακι κι'εγώ εστω και τα πρώην
δεν τα προδίδω...κιάς μ'έχουν εξευτελίσει..

Ετσι!!!! περίεργη! να μείνεις Ξάγρυπνη!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Στάχτη
Φτού κακά!!!!
Διάβασε τί είπα στην Οχιά

OXΙά είπε...

Α, μωρέ κι εγώ που νόμιζα ότι θα ξεκινήσω καινούργιο πόλεμο! Γαμώτο. Πώς θα περάσω τώρα την εβδομάδα;

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΤΙΚΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!
Θα σε μαλώσωωωωωωωωω!!!
Και σύ μαζί με την Οχιά...Γρρρρήγορα!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Οχιά
Κράτα την όρεξή σου.
Ετοιμοπόλεμη να είσαι για "σοβαρούς " εχθρούς!

Global Greek είπε...

Καλημέρα Ελίτσα, φανταστική ανάρτηση ( και αυτή στο Γιουκαλιλι) και μέσω αυτής ανακάλυψα νεες σελίδες! Καλές γιορτές!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Global Greek
Οπως κατάλαβες τούς ήρεμους φίλους
τους καλώ απ'το γιουκαλίλι...εδώ κάνουμε πολύ φασαρία...χαχχααχα σαν παιδιά!!

τη δική σου διεύθυνση την είδες;

Καλές γιορτές!

Κούκος είπε...

Kαλές γιορτές και από δω Ελίτσα!
Άντε και οι επόμενες στο χωριό σου!!
:))

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Κούκος

Δεν θα είναι ίδιες πιά...
Μέχρι τα δέντρα μου χαθήκαν όπως έμαθα!!
Κι'εγώ στην πόρτα μας ποτέ δεν είχα δει πινακίδα απαγόρευσης εισόδου..(Την έβαλαν κι'αυτήν)

Δεν βαριέσε...
Φιλιά Κούκε

(Αλήθεια...τις Βάγιες τις ξέρεις;
Εχει κανένα ουζερί εκεί;
Αν ναι πήγαινε καμιά φορά.. και να με σκεφτείς)

Κουκουβίτσα είπε...

ελίτσα μου να είσαι καλά και ένα να ξέρεις σε μια καρδιά σαν την δική σου χίλιοι καλοί χωράνε πολλά φιλιά και καλές γιορτές

Και λοιπόν;E allora? είπε...

πανέξυπνη και γουστόζικη ανάρτηση :)))

χχχχ

bakaliaros είπε...

ευχαριστω παρα πολυ...αληθεια σ ευχαριστω...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Κουκουβίτσα
Να είσαι πάντα καλά
Και τα όνειρά σου να γίνουν πραγματικότητα...
όσο γίνεται....γιατί ζητάς και δύσκολαααααα!!!
:) :)))

Φιλιά και καλές γιορτές,μαζί μ'αυτούς που έχεις και σ'έχουν ανάγκη...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Και λοιπόν;E allora?
Πολλές ευχές..
Τίς οποίες στις δίνω μέσα απ'το Γιουκαλίλι
σαν ήρεμο παιδάκι που εισαι... εδώ φωνάζουμε πολύ....

:))))
φιλιά ξενητεμένο μου

Ελιά Μαϊστρα είπε...

bakaliaros

Μα τί λές!!!
Εγώ σ'ευχαριστώ...

Καλά να είσαι και να προσέχεις.

Ανώνυμος είπε...

Δεν κατάλαβα μαρή;
Εμένα γιατί μ΄έβαλες εδώ "που γίνεται φασαρία";
Είμαι εγώωωωωωωω τέτοιος άνθρωπος;
Ε, ε είμαι;;;;;;;;;

Μόλις βρω χρόνο θα πάω στο άλλο (σαν ανώνυνος) και θα στο κάνω μπάχαλο.... :)))))))))))))

Φιλιά καλό ΣΚ

Ανώνυμος είπε...

Σαν "ανώνυνος" μάλλον δεν θα καταφέρω και πολλά.
Σαν ανώνυμος όμως;;;;;;;;;;;;

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Κυρία Φοράδα
Φασαρία εσείς...

Η ελαφροπάτητη! (τάκα-τάκα τα πεταλάκια)
με τη γαργαριστή φωνούλα σας!!(όταν κάνετε ανάρτησις εγώ το ακούω δεν το διαβάζω)
Ούτε με ζόρικα παιδιά σας είδα να κάνετε παρέα..
Ταπεινα να ζητήσω συγνώμη...

ΥΓ: Να πάς λέει σαν ανώνυμος
και ποιός ξέρει που θα γυρίζω εγώ να διαβάζω,
να τά'χω πάρει λέει....
Και τί συνειρμοι θα μου κάτσουνε...
Καλά ....γουστάρω!!!
(Ωχ Παναγία μου)
Φιλιά Καλό Σ/Κ