:p :p :p... χά!

Παρασκευή, Μαρτίου 5

Στίς 8 του Μάρτη θα .......



...θα ξυπνήσω πρωί … πολύ πρωί
Είναι η «γιορτή» της γυναίκας. Η «μέρα» για άλλους
Γι αυτό θα ξεκινήσω βάφοντας τα παπούτσια του Μήτσου.
Του δικού μου Μήτσου. Γιατί έτσι θέλω.. χωρίς λόγο.
Θα του μαγειρέψω το φαΐ που του αρέσει.. Σουτζουκάκια πολίτικα χωρίς πολλές σάλτσες.. ακριβώς όπως η ζωή μας..

Πριν απ όλα αυτά θα δώσω ένα φιλί και μια συγνώμη στο γιο μου
Χθες όπως γάζωνα (φασσονίστρια είμαι) ή βελόνα της γαζωτικής του πήρε
το δάχτυλο.. Ούτε που κατάλαβα τίποτα απ το κλάμα του.. Δεν το άκουσα..

Πήρα είδηση πως κάτι έγινε όταν η μηχανή μου έκανε διαφορετικό θόρυβο..
Πάγωσα …κέρωσα! Πώς θα βγει η δουλειά!
40 λεπτά το κομμάτι δίνει το εργοστάσιο… 75 λεπτά η φρατζόλα το ψωμί… και τα υπόλοιπα;
"καταναλώνω περισσότερα απ ότι παράγω".. έχουν δίκιο.

Το αίμα στο δάχτυλο του γιου μου με συνέφερε.. Ουφ! Ευτυχώς!
Εντάξει η μηχανή!

-Μαμά …λίγο χτύπησα…δεν πόνεσα… μην ανησυχείς..

Θα πονέσω εγώ.. και θα ανησυχήσω μετά όμως.. όταν βγάλω την παραγωγή..

Φαντάζομαι την ώρα που θα γυρίσει ό Μήτσος..
Ο χαζός μου Μήτσος.. δεν ξέρει πώς τον παραφυλάω απ το μπαλκόνι όταν έρθει ή ώρα της επιστροφής του και τον καμαρώνω μα και τον πονάω όπως τον βλέπω να προχωρά κουρασμένος, με κυρτούς τους ώμους και την απελπισία στο πρόσωπο.

Ο δικός μου Μήτσος.. που μόλις μπει στο σπίτι είναι άλλος άνθρωπος , γελαστός
ξεκούραστος και ναι…. έχει κουράγιο να στρώσει και το τραπέζι σώνει και καλά..
Ότι και να κάνω γι αυτόν είναι λίγο… νευριάζω όταν μου λέει το ίδιο..

Στη «γιορτή» (πές την όπως σε βολεύει) της γυναίκας θα μείνω στο σπίτι.
Δεν θα μοιράσω γαρύφαλλα στις φάμπρικες
Τι να τα κάνουν τα γαρύφαλλα όταν υπάρχουν γυναίκες που ξεχάσαμε,
διαγράψαμε, προδώσαμε…. και μαζί μ αυτές και τη ζωή μας.
Θα κάτσω σπίτι..

Ούτε λόγος για ξεσαλώματα και γλέντια με γυναικοπαρέες..
Η προστυχιά υπήρχε πάντοτε.. ήθελε όμως την δική της γιορτή για να ανέβει στα τραπέζια και να χορέψει τσιφτετέλι..

Σήμερα είναι ή μέρα του Μήτσου και η δική μου..
Θα κλάψουμε θα γελάσουμε και θα ενώσουμε σφιχτά τα χέρια μας το βράδυ
μπήγοντας τα νύχια στη σάρκα μας μέχρι να ματώσει.. γνωρίζοντας πως την ζωή αυτή άλλοι την επέλεξαν για μας.



( Η ΟΓΕ και το ΠΑΜΕ σε κοινή εκδήλωση για τη γυναίκα… ( Όπως παλιά… που σε συνεργασία κατάφεραν να κάνουν τον Νόμο. για το φασόν σκατά.. 
Θυμάσαι Θωμά; 
Η ομοσπονδία δέρματος ίσως; 
κ. Χιόνη σας χάσαμε..)Η ΕΓΕ..φαντάζομαι θα ασχοληθεί  με το λιβάνισμα.. 
Οι υπόλοιπες "γυναικείες " μικροοργανώσεις  θα σουφραζετίζουν αγωνιστικά.

32 σχόλια:

Laplace είπε...

τρομερη για ακομα μια φορα Ελιτσα μου..
μαρεσε πολυ :)

κ πιο πολυ αυτο: 'Στη «γιορτή» (πές την όπως σε βολεύει) της γυναίκας θα μείνω στο σπίτι.
Δεν θα μοιράσω γαρύφαλλα στις φάμπρικες
Τι να τα κάνουν τα γαρύφαλλα όταν υπάρχουν γυναίκες που ξεχάσαμε,
διαγράψαμε, προδώσαμε…. και μαζί μ αυτές και τη ζωή μας'

καλο ΠΣΚ να εχεις
πολλα φιλια

Ανώνυμος είπε...

Ωστε συνεχίζει να γιορτάζεται αυτό το πανηγύρι;
Νόμιζα πως τέλειωσαν όλα την τσικνοπέμπτη.
Και θα έπρεπε μαζί με τον μήτσο μου, να περιμένουμε μέχρι την ανάσταση να κλειστούμε μέσα, μακριά από τα πυροτεχνήματα και κολλημένος πάνω μας ο σκύλος, γιατί ακόμα τα χέζεται.
Ενώ εμείς οι ενήλικες, όχι πια. Έτσι του λέμε.

Φιλιά πολλά

bakaliaros είπε...

αληθεια ειναι η γιορτη της γυναικας?ουτε καν το ηξερα.θα παω γηπεδο να γιορτασω! :D

ναι οκ,και τι με αυτο?
εενοω τι το ιδιαιτερο εχει αυτη η γιορτη αφου πλεον εχουμε χασει το νοημα..

Κ.Υ.Π. WALKING είπε...

Εξαιρετικό πόστ.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Τις ξεχάσαμε…ΛΑΠΛΑΣ
Μόνο καμιά φορά τις βγάζουμε στο γήπεδο
για να μαζέψουμε οπαδούς..
φιλια πολλά

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ναι ΦΟΡΑΔΑ μου
Πανηγύρι…
Από σήμερα ξεκίνησε στο ίδρυμα Μ. Μερκούρη
Σας φιλούμε

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΜΠΑΚΑΛΙΑΡΕ
Πότε το χάσαμε; Το ξέραμε ποτέ;
Φιλιά..
(Να πάς..
Παίζει ο ΜΕΓΑΛΟΣ;)

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Κ.Υ.Π. WALKING
Η ζωή εν τάφω...

Μαριάνθη είπε...

Γεια σου Λίτσα μου. Έχεις μια ξεχωριστή ικανότητα να γράφεις με ανθρωπιά κι ευαισθησία. θα μου πεις ό,τι έχει ο καθένας δίνει...ξεχωριστή κι η φωτογραφία. Χρόνια Πολλά λοιπόν αλλά κάθε μέρα με σεβασμό στον άνθρωπο.
Καλό Σαββατοκύριακο.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Καλή Ανοιξη Μαριάνθη μου
Αυτή...τη δική σου μάτια μου...

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου ελίτσα.Να γιορτάζεις κάθε μέρα κοριτσάρα.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Εβίβα ΣΤΑΧΤΗ
... Χά!.. και σκόρδα!

φιλια :)

'ΦΑΝΤΑΣΟΥ' είπε...

Εκπληκτικό! Τα σέβη μου.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

fantasou
Τίποτα μπροστά στα δικά σας..
Παρακαλώ να δεχθείτε τα δικά μου τα σέβη..

Και λοιπόν;E allora? είπε...

αύριο θα πήξουμε στις μιμοζες ...για να μη σου πω από σήμερα...είναι το σύμβολο Ιταλία γι'αυτη τη γιορτή

καλή σου βδομάδα
χχχχ

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Γειά σου ALLORA
Μιμόζες εεεέ; Εσύ πρόσεχε με τα λουλούδια!
Θυμάσαι τι έπαθες με τα χρυσάνθεμα;
Φιλιά μωρό μου ασυνόδευτό μου..

τάκης τυρταίος είπε...

Η ζωή είναι γυναίκα.
Φιλιά στο Μήτσο και στη Λίτσα,
και μια αγκαλιά σε όλες καθημερινά.
Τι φωτογραφία!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΤΑΚΗ
Ο "Μήτσος" και η Λίτσα ανταποδίδουν και ευχαριστούν.

OXΙά είπε...

Ελίτσα σου γράφω από το διπλανό διαμέρισμα που γερνάω με τον Μπάμπη. Κι εγώ σπίτι θα μείνω σήμερα...μαζί του.


ΥΓ: Για μένα, το καλύτερό σου κείμενο μέχρι σήμερα. Σε φιλώ.

tiktos είπε...

αγαπητή μου,
φιλώ το χέρι σας, και μια ανεμώνη για κάθε χρήση

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αδερφή …(!) + (;) + (χμ!)
Τον Μπάμπη και τα μάτια σου…
Κι εγώ σε φιλώ OXIA

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΤΙΚΤΟ
Μα τι ιππότης !!!
Υπάρχουν και μακάβριες χρήσεις …θέλετε να πείτε κάτι;

Eύη Καφούρου Αλιπράντη είπε...

γεια σου φιλενάδα μου καλά τα λες... τί τις θέλουμε τις φανφάρες;
σωστή σε βρίσκω...
γιορτές γεμάτες ψέμα ανούσιες γιατί σίγουρα η γυναίκα δεν είναι πια τόσο αθώα στις μέρες μας για να περιμένει σήμερα να διασκεδάσει...
υπέροχο κείμενο. θα σου τηλεφωνήσω...

Σιγαλας Μακαριος είπε...

απίστευτο ελίτσα, τρομερό... ουδέν άλλο σχόλιο

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΕΒΙΤΑ
Θύμησέ μου να σου πώς πως ξεκίνησε αυτή
ή καθόλου "γιορτή"
Φιλιά

Ελιά Μαϊστρα είπε...

WishmasteR
Μερικές ιστορίες είναι και αληθινές, όπως
οι ζωές των ανθρώπων

ΥΓ: συγγνώμη που έσβησα το πρώτο μου σχόλιο
Η ανορθογραφία μου φταίει

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Εμεινα αλαλη!
Το μονο που θα σου πω ειναι πως κερδισες την ΕΚΤΙΜΗΣΗ μου απο την πρώτη κιολας αναρτηση που διαβασα στο μπλογκ σου!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη

Καλημέρα
Καλώς ήρθες..
Απλά γράφω ότι έχω μέσα μου
Στο συγκεκριμένο δεν ένοιωσα καλά.
Ίσως φταίει ή καταγωγή μου και οι φίλες μου
που με φωνάζουν ανατολίτισσα..
Σ’ευχαριστώ.

Simple Man είπε...

Γυναικεία σύλληψη και αντρίκια αντιμετώπιση. Πολύ ωραίο ποστ.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Simple Man
Και ποτέ το ένα να μην αφήνει σε ησυχία το άλλο.
Τα Σέβη μου

Ανώνυμος είπε...

Συγκινήθηκα...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Εύα !
Να είσαι καλά !!!