:p :p :p... χά!

Τρίτη, Μαΐου 18

....και μ' έναν ομάτ....



Αποφασίσαμε μάτια μου..
μέρα του Μάη να σας θυμόμαστε,
να οργιζόμαστε, να κλαίμε .
Σας δώσαμε κι εσάς αυτό που σας ανήκει… Μία μέρα!
Μη μου παραπονιέσαι …είναι αρκετή μια μέρα απ την «στάσιμη» ζωή μας.
Τη ζωή που θα μπορούσαμε να κουμαντάρουμε μα δεν το κάναμε..
Γιατί κλείσαμε τ’ αυτιά, στο λυγμό, και στον πόνο.
Γιατί δεν μάθαμε να διαβάζουμε την απόγνωση στα μάτια ,
γιατί δεν μας έμαθαν να ακούμε, παρά μόνο ότι μας έλεγαν.. Και δεχτήκαμε να μας κόψουν στα δυο.. και να γίνουμε εμείς κι εσείς ,
σ ’αυτή τη «δίκαιη» μοιρασιά νέου Σολομώντα ..
Εμείς στην ασφάλεια του τίποτα,
εσείς στο «έτυχε» της κακιάς ώρας της Ιστορίας,
και η μάννα μας αφιονισμένη να μας κοιτά ανήμπορη όπως πάντα.

Τι να διαλέξει κανείς; Τον θάνατο, ή μια ζωή ατιμασμένη, χωρίς μνήμη,
χωρίς αυτό το αχ! της καρδιάς το δυνατό όπως η δική σου κραυγή που θα’ έπρεπε να μας στοιχειώνει. Μη μας λυπάσαι.. δεν αξίζει τον κόπο να θρηνούν οι νεκροί τους ζωντανούς.. δεν αξίζει τον κόπο να γραφτεί ιστορία για μας παρά μόνο για να περάσουμε στο ανάθεμα που μας πρέπει..
Μια μέρα μόνο.. η αυριανή.. και γρήγορα.. αλλαγή σελίδας. Μια μέρα μόνο ,για τη λεβεντιά και την περηφάνια ,λέξεις που τα βιβλία δειλά αναφέρουν πια ,για να μη θίξουμε, μη στενοχωρήσουμε ,μη φανούμε γραφικοί.
Μια μέρα μόνο..
Μετά θα τριγυρνούμε νεκροζώντανοι με μόνη έννοια να μη ξεχάσουμε καμιά επέτειο..
και μόνη προσπάθεια να ξεχάσουμε ευθύς αμέσως ό,τι από υποκρισία θυμόμαστε .

Οι φωτο και το τραγούδι από gavrias
(και όπως λέει :Δεν είμαι Πόντια ,όμως τους θαυμάζω για την περηφάνεια,τη δύναμη ,τον πολιτισμό και το δέσιμό τους...)

18 σχόλια:

'ΦΑΝΤΑΣΟΥ' είπε...

Καλά, αλλά αυτό ..." δεν αξίζει τον κόπο να θρηνούν οι νεκροί τους ζωντανούς." πες μου κάτι.
Τα σέβη μου.

Μαριάνθη είπε...

Και γω Πόντια δεν είμαι, αλλά μεγάλη μέρα η αυριανή. Γεια σου ρε Λίτσα και μπράβο για την αναφορά.

Side21 είπε...

"ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΞΕΝΟΣ" !!!
Τι μου θύμισε ... η φωτο στην κορυφή !!!
Είναι το ανεξίτηλο μελάνι της μνήμης που δεν αφίνει να χαθούνε οι ερυνύες της προσφυγιάς ...
Την καλημέρα μου ...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Τι υποκρισια!!!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΦΑΝΤΑΣΟΥ
Σαν απόγονος Μικρασιατών δεν αισθάνομαι και τόσο περήφανη
για το σημερινό χάλι της πατρίδας μου αφού δεν μπόρεσα να εκτιμήσω
την δύναμη και το κουράγιο των προσφύγων να ξανασταθούν στα πόδια τους
Δεν μπόρεσα να καταλάβω( ή δεν ήθελα) ποιος ήταν ο φταίχτης για την γενοκτονία ,τον ξεριζωμό.. και δεν μιλώ για την Τουρκάλα «Ελίτσα» ούτε για τον Τούρκο «Φαντάσου» αλλά για πουλημένους Έλληνες που ακόμα επιλέγω
μέχρι που με κατάντησαν «πρόσφυγα» κι εμένα..
Ναι …οι νεκροί δεν κλαίνε.. Όμως οι τύψεις ότι αγνόησα , δεν διδάχτηκα και πρόδωσα, με κάνουν να ακούω το κλάμα τους που δεν μου αξίζει..
Μοιρολογούν λοιπόν και οι νεκροί τους ζωντανούς..
(πρίν χρόνια πούλησα την ψυχή και την απόδειξη κουράγιου της Μικρασιάτισας γιαγιάς μου .. Ο αγοραστής νόμισε πως του πούλησα οικόπεδο)
Σε ζάλισα όμως ..η πολυλογού..
Και τα δικά μου τα σέβη

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΜΑΡΙΑΝΘΗ
Άν δεν είναι πολύ αργά

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Κάνε κλικ

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Side21
Ξεθωριάζει το μελάνι..
Και οι Ερινύες μετακόμισαν..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη
Παντού..

OXΙά είπε...

Μια φορά πρόσφυγας...πάντα πρόσφυγας.
Την καλησπέρα μου.

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

........και την σημερινή μέρα διάλεξε η κουφάλα η υπουργός Παιδείας κλπ, για να βάλει θέμα στην ανάλυση Ελληνικών "Το σπίτι του Κεμάλ" του Ιωάννου.
"Να την χαιρόμαστε τούμπανο και την Αποκρηά νταβούλι".

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ο ΧΙΑ
Κάτι ίδιο περίπου με το «μια φορά γελασμένοι πάντα γελασμένοι»
Καλό σου βράδυ μικρή μου..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ
Βάλτους βρε Σταύρο βάλε τους
Βάλτους φωτιά και κάψε τους..

ΥΓ Πρός το παρών μέχρι να ρθεί η αποκριά χαιρόμεθα το άκρως επιμορφωτικόν εγχειρίδιον της ντούβλη

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΔΥΣΠΙΣΤΕ
Τιμωρία:
Παρόν παρόν παρόν παρόν παρόν
Παρόν παρόν παρόν παρόν παρόν

Ανώνυμος είπε...

21549 ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ευχαριστώ!
Τα νούμερα δεν κατάλαβα
Αν τα τελευταία ήταν ήταν ελάχιστα διαφορετικά θα έλεγα πως ήταν ημερομ γέννησης της Άννας..
Και πάλι ευχαριστώ
Οι ευχές μου φέτος: Να γνωρίσω τους φίλους μου΄..

Laplace είπε...

καλημερα Ελιτσα μου

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!τα καλυτερα σου ευχομαι!υγεια,αγαπη,ευτυχια..

μπραβο για την αναφορα..κ εγω θαυμαζω τους ποντιους(δεν ειμαι)...περασαν τοσα....

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ευχαριστώ ΛαΠλασάκι
φιλιά