:p :p :p... χά!

Πέμπτη, Ιουνίου 3

Λένιν...και blogs


...

Εντάξει …εντάξει …και αφορισμούς δεχόμαστε..

Τι είναι εξ άλλου ένας αφορισμός μπροστά απ την απόλυση
(σουτάρισμα πες το) από τον χώρο που μόνος σου επέλεξες να πάς κλείνοντας τα μάτια σε βολέματα, αδιαφορώντας για τα καλύτερά σου χρόνια ,αδιαφορώντας ακόμα και για τη «ζωή σου» Εντός εισαγωγικών η ζωή γιατί καθένας την εννοεί διαφορετικά ..και τι να κάτσεις και να εξηγείς τώρα..

Θα ασχολιώταν ο Λένιν με τα blog(s) αν υπήρχαν ..τότε;
Δεν ξέρω.. ίσως..
Και καλά κάνει το ΚΚΕ που δεν ασχολείται;
επίσης δεν ξέρω..
Λέει μια παροιμία από πίτα που δεν "τρως" τι σε νοιάζει κι αν καεί..
Αν μπορεί να θεωρηθεί αυτός ο χώρος πίτα…κάποιου.. Και το τρώς σε εισαγωγικά γιατί κάτι ξέρω κι εγώ για το μυαλό που κουβαλούν μερικοί.

Πρωινή η ανάρτηση στο ιστολόγιο : Βαθύ κόκκινο.. Προβληματισμός..
Νέο ιστολόγιο εργαζομένων επιχείρησης.. Καταγγελία.. Εδώ λέμε!!
Δεν ξέρω τι ακριβώς έχει γίνει και γιατί το ΚΚΕ δεν τα έχει καλά με blogs
και άλλες αηδίες οπως λέν τα μέλη του και προτιμά να «ενημερώνει» μόνο απ το ριζοσπάστη,
τον 902 fm, και μέσω των μελών του στις γειτονιές (όχι και ότι καλύτερο) αλλά κανένας τους δεν το ξέρει.. αυτοί στην κορυφή έρχονται σε επαφή ίσως με στελέχη από μεσαία και πάνω.. Ενώ τη δουλειά στις γειτονιές την κάνουν απλά μέλη. Και όχι απλώς απλά! Πολύ απλά.. αυτά που ακόμα έχουν το μεράκι αλλά
κανείς δεν τους έχει πει ότι ζούμε σε περίεργες επικοινωνιακές καταστάσεις

Σύμφωνα μ’ αυτά που διάβασα στις δυο συνδέσεις ένα συμπέρασμα έβγαλα.

Δεν είμαι σίγουρη αν οι εργαζόμενοι λένε τα πράγματα όπως είναι
Επίσης δεν είμαι σίγουρη ότι το ΠΑΜΕ δεν φέρθηκε έτσι όπως το κατηγορούν..
Είμαι σίγουρη όμως ότι η ενότητα της αριστεράς είναι όνειρο απατηλό
για όσους ρομαντικούς έμειναν.. μέσα σ’ αυτούς είμαι κι εγώ τρομάρα μου!

Πάντως θα περιμένω την απάντηση του ΠΑΜΕ..
Την απαιτώ… Τώρα που μπορώ να απαιτήσω πλέον από ένα κόμμα το οποίο δεν είναι τσιφλίκι κανενός.

Καλή σας μέρα

2 σχόλια:

Laplace είπε...

καλημερα ελιτσα κ καλο μηνα
τα ιδια σκεφτομουν προχθες...ακριβως τα ιδια κ διαβαζοντας τα ιδια blogs...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Εμείς το σκεπτόμαστε LAPLACE
Τα κόμματα πάλι συσκέπτονται μονίμως και το καθένα χωριστά
να διάβαζαν λίγο Ηράκλειτο..(;)
Καλημέρα φιλαράκι
Επίσης