:p :p :p... χά!

Δευτέρα, Οκτωβρίου 18

Καναπές.... και παλιά δαντέλα


Η γενιά μου βολεύτηκε στον καναπέ, τα παιδιά μου καλύπτονται πίσω από
το ότι εγώ σάπισα και φταίω γιά όλα (ίσως και να φταίω ), αλλά
ταυτόχρονα δεν κάνουν και τίποτα να διορθώσουν το στραβό, οι δυνατοί
καλοξέρουν τη λάσπη που βουλιάζουμε από αδράνεια και στήνουν την δικιά
τους καλοπέραση (το σκηνικό θυμίζει ράθυμα βουβάλια στο βάλτο με τον
βοσκό ξαπλωμένο στην λιακάδα) και όλοι μαζί, τα πάντα είναι θέμα
ποσοστών, πορευόμαστε με "Αγγελοπουλικούς" ρυθμούς στο πιό θαμπό τοπίο
από το '74 και μετά.
Μόνο κουβέντες απ’ ολούθε, που δείχνουν στοχαστικές , "πρέπει να....",
"και τότε θα...", "επειδή..." και όμως ποτέ δεν είχανε τόσο λειψή
τάρα.
Και το μεγάλο δυστύχημα, μιά άλλη ξύλινη γλώσσα που αναδίδει οσμή
μούχλας και ναφθαλίνης, όπως οι ένδοξες παλιές δαντέλες την ώρα που
ανασύρονται από τα σκωροφαγωμένα και με σκουριασμένους μεντεσέδες
μπαούλα κιτρινισμένες, όχι όμως θαρρείς από το πολυκαίριασμα, αλλά από
το φόβο.
Φοβούνται οι ίδιες, όχι οι νοικοκυρές τους, οτι έτσι παλιές δεν θα
σκεπάσουν σωστά τους σοφράδες που γύρω τους θα μαζευτούν οι τρανοί και
το πόπολο, οι πρώτοι για να δώσουν τις ορμήνειες και οι άλλοι για να
τις ακούσουν.
Και πώς να ακουμπήσεις γερά τα χέρια πάνω στο σοφρά και να ακούσεις,
που σκέφτεσαι το κιτρινισμένο πανί και σούρχεται λύπη και σου παίρνει
μακρυά την προσοχή από τα λόγια.

(Aντώνης)

15 σχόλια:

agrampelli είπε...

Καλά,τι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ μουσική είναι αυτή;Θέλω να πω ευχαριστώ!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Η γενιά μου βολεύτηκε στον καναπέ......

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αντώνη
Η γενιά που βολεύτηκε στον καναπέ ας ακούσει τα παιδιά της για μια φορά..
Αυτά ίσως δεν έχουν τις δικές μας αυταπάτες πως κάτι σάπιο μπορεί να διορθωθεί..
Αντί να τους δείξουμε εμείς πώς γρεμίζεται το έκτρωμα που φτιάξαμε ζητάμε να διορθώσουν τα λάθη μας??

Ελιά Μαϊστρα είπε...

agrampelli μου
Παρόλο που δεν εχω τέτοια ακούσματα ως νησιώτισσα λές να την πέτυχα με το ηπειρώτικο μοιρολόϊ (?)
Να είσαι καλά..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ρίκη
Και σηκωμό δεν έχει..
καλό βράδυ

ΑΝΤΩΝΗΣ είπε...

Να τους δείξουμε εμείς πως πέφτουν τα σάπια που φτιάξαμε? Μα εμείς δεν ξέρουμε, επειδή δεν είμαστε υγιείς. Αυτά πρέπει να βρούν τον τρόπο και τον δρόμο.
Tα κάστρα Ελίτσα και λοιποί φίλοι, πέφτουν από μέσα. Είναι γνωστό παλαιόθεν
( εκτός της μπαρούφας του κάστρου της Ιεριχούς που έπεσε με τις καραμούζες), όλα τα υπόλοιπα έπεσαν από μέσα.
Τα πολιτικά εκτρώματα είναι κατεστημένο και περιμένουμε να πέσουν με μπαλκονάτες κορώνες, ευχολόγια, ατελείωτες αναλύσεις και ρετσέτες που η κονσερβοποίηση έχει λήξει πρίν δεκαετίες? Από μέσα όμως Ελίτσα σημαίνει συμμετοχή και σκληρή προσπάθεια να αλλάξεις όλους τους αρτηριοσκληρωτικούς μηχανισμούς και τις διανοητικές αγκυλώσεις , καθιστώντας έτσι την παρουσία των πολιτικών ανθρωποειδών τόσο εμφανώς περιττή που θα εξαφανισθούν μόνοι τους. Από μέσα Ελίτσα, που θα πεί συμμετοχή. Η απαξίωση είναι νερό στο μύλο των ανίκανων λακέδων. Είναι συνέχιση στην σαπίλα με άλλη μέθοδο. Και αυτά τα συνθήματα για την απαξίωση, θα έπρεπε λογικά να προβληματίσουν

Συγγνώμη φίλοι, παρά λίγο να κάνω νέα ανάρτηση.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΑΝΤΩΝΗ
Τώρα βέβαια τι να απαντήσω αφού από δυο δρόμους παράλληλους τι να περιμένει κανείς.
Ερώτηση μόνο θα κάνω για να μην πεις πάλι ότι ρωτώ, βγάζω συμπεράσματα και απαντώ μόνη μου.
Συμμετοχή ..εντάξει !
Από μέσα κτλ κτλ…εντάξει !
Ας υποθέσουμε πως δεν σε τρώει λάχανο το κατεστημένο,
(όποιο) του από μέσα.. Εντάξει !

Αφού ήδη δεν είμαι υγιής τι περιμένω να καταφέρω μέσα απ το «από μέσα»
Ή μήπως δεν είμαι υγιής, «μόνο» για να δείξω το γκρέμισμα, αλλά είμαι υγιής για να συνεχίσω την διαιώνιση και την παραμονή αυτών που μας έφεραν εδώ που είμαστε ..μηδενός εξαιρουμένου; (Εκτός αν καλείς τα παιδιά μας να οργανωθούν και να παλέψουν από μέσα λέγοντας τα παραπάνω.. Το μόνο που μπορώ να πώ εδώ είναι ότι εγώ διαφήμιση και προώθηση ληγμένων κονσερβών δεν κάνω στα παιδιά, (ότι έκαναν σε μένα δηλαδή παλιότερα)
Και μη ξεχνάς ότι αρκετοί τρώνε αυτή τη στιγμή.. δοκίμασες από λυσσασμένο «σκύλο»( συγνώμη κώστα) να του πάρεις το φαΐ απ το στόμα;

ΥΓ: αν δείς ορθογραφικά λάθη μην τα ερμηνεύσεις όπως θέλεις.. είμαι ανορθόγραφη.. τι να κάνουμε?

ΑΝΤΩΝΗΣ είπε...

Ε ναί, τα παιδιά μας καλώ, σε αυτά απευθύνομαι και από αυτά περιμένω. Εμείς ας φωνάξουμε τον δεσμοφύλακα να μας ελέγχει μήπως "ενοχλήσει" τα παιδιά ο αμετανόητος σάπιος.
Όσο για τα λάθη, τα μόνα ανώδυνα είναι τα ορθογραφικά, που και εσκεμμένα να είναι, κατατάσσονται στις εγγενείς αδυναμίες, άρα συγχωρούνται.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αντών'
Τα παιδιά μας καλείς??
Πιστεύεις ότι μπορέσαμε να μεγαλώσουμε παιδιά με ελεύθερο πνεύμα;(μας έμεινε καιρός;)
Κι αν το καταφέραμε λες να συνεχίστηκε αυτή η διαπαιδαγώγηση και στο σχολείο;
Αυτή τη στιγμή Αντώνη μήπως η γνώση των παιδιών για την Πατρίδα μας πχ είναι κάτι ανάλογο με τον «συνωστισμό» της προκυμαίας της Σμύρνης;
Είσαι σίγουρος λοιπόν πως δεν θα σηκώνουν το χέρι και θα λεν ψηφίζω σε ότι μπαρούφα θα τους λεν οι καθοδηγητές τους;

ΑΝΤΩΝΗΣ είπε...

Ελίτσα έλεος!!! Ποιος μίλησε για καθοδήγηση και τυφλή υπακοή? Παρερμήνευσες την άποψή μου. Είπα κυριαρχία των νέων, ελεύθερων και εξ αυτού ελεύθερα σκεπτόμενων, με νέες ιδέες και σκληρή δημιουργική προσπάθεια. Η χειραγώγηση και η απαγόρευση της σκέψης προκειμένου να παράγουμε πολίτες με τυφλή εμπιστοσύνη στις επιταγές ενός οργάνου, που φέρει τον τίτλο του καθοδηγητή ή και του «Πάπα» (είναι το θεοκρατικό αντίστοιχο), άρα του αλάνθαστου και κατά συνέπεια μη αμφισβητούμενου επί γής «Θεού», είναι πρακτικές των προηγούμενων αιώνων (!!!), οικτρά αποτυχούσες.
Το αν παρακμάσουν πρίν ακμάσουν όμως οι νέοι μας, θα είναι δική τους επιλογή και όχι δική μας υπόδειξη. Πρέπει να το πράξουν γι’ αυτούς τους ίδιους. Το χρωστάνε στον εαυτό τους. Διαφορετικά ακολουθείται το οδοντικό ανάλογο του φρονιμίτη, ο οποίος ενώ κάποτε ήταν αναγκαιότατος για την επιβίωση του ανθρώπου (η ελπιδοφόρα νέα γενιά), έφτασε να είναι περιττός έως και παντελώς άχρηστος λόγω μη χρήσης, τόσο που συχνά ούτε φυτρώνει ή και ακόμα φυτρώνοντας είναι ήδη σάπιος. Αυτό θέλουν «άλλοι», αυτό θέλουμε και εμείς?

Υ.Γ.
Είναι πιθανόν κουραστικός ο διάλογός μας, για όσους φίλους παρακολουθούν. Θεωρώντας ότι μάλλον ξεδιάλυνα όσα διετύπωσα, δεν θα απαντήσω εκ νέου σε δικό σου σχόλιο, επειδή έτσι θα σημαίνει ότι προσπαθώ να επιβάλλω τις δικές μου απόψεις. Και στην αναγκαστική επιβολή σε τρίτους προσωπικών πιστεύω, είμαι αντίθετος όπως και πιό πάνω δήλωσα.

ΑΝΤΩΝΗΣ είπε...

Και για να είμαι συνεπής με το ότι δεν θα ανταπαντήσω γράφω τώρα να προλάβω. Υπάρχουν δύο φράσεις διαχρονικές, ίσως τετριμμένες αλλά κατά την δική μου άποψη πάντα επίκαιρες και εν ισχύ.
--"Αρχή άνδρα δείκνυσι" δηλαδή "η εξουσία φανερώνει τον χαρακτήρα"
--"Τους μή των κοινών μετέχοντες, ουκ απράγμονες αλλ' αχρείους νομίζομεν" δηλαδή "όσους δεν μετέχουν στα κοινά, δεν τους θεωρούμε μή ασχολούμενους, αλλά μή χρήσιμους".

Ελιά Μαϊστρα είπε...

" Ελίτσα έλεος!!! "

Απ τις αδελφές τι αλλο θα ζητούσαμε???

Δεν σχολιάζω γιατί είμαι οικοδέσποινα και ο επισκέπτης μου θέλω να έχει την τελευταία λέξη..

Αλλά επειδή θα σκάσω΄και επειδή:
"όσους δεν μετέχουν στα κοινά, δεν τους θεωρούμε μή ασχολούμενους, αλλά μή χρήσιμους".

Και βέβαια συμμετέχω στα κοινά αν έχουν να κάνουν με πέτρα ή μολότοφ!

Σιγαλας Μακαριος είπε...

εγώ απλά απόλαυσα την ανάρτηση και το διάλογο... καλο ειναι να διαβάζεις και να μην γράφεις καμιά φορά ενω θες να πεις πολλά...

Θα πω όμως μόνο οτι θέλω να σχολιάσω στο Γιουκαλίλι για την αποχή και δεν μπορώ οπότε θα το πω εδώ...
Συμφωνώ Ελιτσα μου σε όλα όσα λές αλλά εν τέλη μηπως η αποχή τους βολευει? Μηπως έχουν τα όπλα και τα μέσα να την ερμηνευσουν ως παράιτηση και να συνεχίσουν να κάνουν τα δικά τους? Μηπως μέσω μιας ψηφου διαμαρτυρίας ή μιας μούτζας στα ψηφοδελτια να ειναι καλυτερα? Δεν ξερω νομιζω πως η συμμετοχή και η αντιδραση σε αυτό το φαυλο καθεστως είναι καλυτερη απο την αποχή...

πολλές πολλες καλημέρες...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

WishmasteR μου!!
Συγνώμη συγνώμη συγνώμη για την καθυστερηση να σου απαντήσω (αν δεν το κάνω εκείνη τη στιγμή που εμφανίζω τα σχόλια μετά το ξεχνάω ..εχω και κάποια ηλικία χα!)
Και έχοντας κάποια ηλικία θα σου πώ πως χρονια τώρα δεν αλλάζει τίποτα..Πάλεψε...αγωνίσου τρέξε..μάτωσε ..θυσίασε...αυτά τελικά είναι που τους τρέφουν όλους.. μερικούς περισσότερο.
Κι απ τον παραπάνω διαλόγο μου με τον Αντώνη θα κατάλαβες πως σκέπτομαι εγώ.
Οσο για την ανάρτηση στο Γιουκαλίλι είδες βέβαια ότι ειναι αναδημοσίευση..με την οποία όμως συμφωνώ..και αν την διαβάσεις θα πάρεις τις απαντήσεις που ζητάς
Μου γράφεις :
"Μηπως μέσω μιας ψηφου διαμαρτυρίας ή μιας μούτζας στα ψηφοδελτια να ειναι καλυτερα?"

Για μένα όχι (δεν θα πω αφελές )είναι σαν να ΄με καλούν στο τραπέζι τους για να δείξουν ότι όλα πάνε ρολόι και εγώ πάω μέν, αλλά δεν τρώω για να αποδείξω κάτι.. μα δεν τους νοιάζει αυτό..Τη συμμετοχή μου θέλουνε μόνο.
Πιστεύω πως αυτές ειδικά οι εκλογές δεν μοιαζουν με άλλες.. πιστευω πως γυρεύουν την συγκατάθεσή μας για ότι έχουν καταφέρει..
Γι αυτό και ο υποψήφιος σ αυτές τις εκλογές είναι δυό φορές ένοχος σε όποιο κόμμα και αν ανήκει..(υπάρχουν και υποψήφιοι που πραγματικά θέλουν να κάνουν κάτι για τον τόπο τους..αλλά δές που στηρίζονται οι άλλοι..τί όνειρα γκρεμίζουν)
Με την ελπίδα ότι δεν σε κούρασα σ αφήνω και θα περάσω από σένα κάποια στιγμή.. σε διαβασα όμως..
Καλό απόγευμα

Σιγαλας Μακαριος είπε...

Ελίτσα μου έχω απαντήσει αναλυτικότατα και θα τα έχεις δει οπότε να μην τα λέμε και εδώ...
καταλαβαίνεις που διαφωνώ με την αποχή, το άκυρο και το λευκό...
Αυτές οι εκλογές δεν ειναι σαν τις άλλες έχεις δίκιο ειναι η νομιμοποίηση του ΔΝΤ που πάση θυσία πρέπει να αποτρέψουμε...
πολλά φιλιά