:p :p :p... χά!

Τρίτη, Οκτωβρίου 12

Αριστερές μου!! (Οπως Mega μουυυ !!!)

(Ο τίτλος μόνο την γράφουσα ειρωνεύεται)


Αχ! Μαρία…

Μόνο άχ!
Που θα το καταλάβεις εσύ άντε και μερικοί άλλοι..
Γιατί αυτοί που μας έκαναν να φτάσουμε στο αχ! ετοιμάζονται για εκλογές..
Λένε και μεγάλα λόγια (πωτάκουστα !)
Να!
Κατά!
Μαζί!
Κατεστημένο!
Λαός!
Εργαζόμενοι!
Κι εσύ Μαρία μου είπες να δώσουμε τα χέρια, εμείς, για να μην μας βάλουν κάτω όλοι τους..
Εμένα με έβαλαν Μαρία.. Όχι ..μην πάει ο νους σου στο ΔΝΤ ούτε σε τρόϊκες ούτε σε οικονομικά μέτρα.. Δεν αναφέρω την κυβέρνηση γιατί δεν την υπολογίζω.
Οι άλλοι κατάφεραν να με λυγίσουν..
μια εθελοντική μειοψηφία ή εκούσια;(κράτα ότι θες δεν θα σκάσω και για τις λέξεις τώρα)
που το μόνο που θέλει είναι να ζητιανεύει..
Και ζητιάνα Μαρία δεν έγινα ποτέ.. Άρπαζα πάντα ότι είχα δικαίωμα να έχω..
Χωρίς πολλά λόγια ..
Γι αυτό δεν μπορώ να γράψω τίποτα , να πώ, ή να κάνω..
Δεν φταίει ο καναπές για όλους.. Αυτοί δεν το ξέρουν ..δεν το καταλαβαίνουν
Ετοιμάζονται για καινούργιο έργο.. και με καλούν στην πρεμιέρα ..με πρόσκληση τιμητική που θα την πληρώσω πάλι εκ των υστέρων.. όταν θελήσω να βγω απ την αίθουσα του θεάτρου..
Γι αυτό.... Μαρία εμένα δεν με λύγισε η άρχουσα (των) τάξη.
Αυτοί για ακόμα μια φορά φέρουν την ευθύνη
..και όχι για μένα.. (σιγά το πρόσωπο..)

15 σχόλια:

ΛΕΩΝ είπε...

Ένα τσίγκλημα, μια σπίθα, σου αρκεί.....!
Ξεχύθηκε ο λόγος σου σαν το ποτάμι και πήρε πολλούς μαζί του.....
Έλα.....σου άπλωσα το χέρι....
να με πιάσεις, να σε πιάσω ,να πιαστούμε...
Φιλιά

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΛΕΩΝ
Αν καμιά φορά με βλέπεις αντιδραστική ο κ...λοχαρακτήρας μου φταίει..Ακούωω !!!
Και η δική σου το πρωί ήταν τσιμπιά όχι απλό τσίγκλισμα..
Αντε ! και σου έδωσα το χέρι...για που με το καλο???
Φιλιά

ΛΕΩΝ είπε...

Στο είπα......για πικ νικ!

Αντώνης είπε...

Ήθελε χιλιάδες στους τροχούς, μα φτιάξαμε τις μηχανές και ησυχάσαμε πιστεύοντας ότι εμείς δεν χρειάζεται να προσπαθήσουμε άλλο. Ήταν το μεγαλύτερο λάθος. Δεν φροντίσαμε να βάλουμε έμπειρους χειριστές και αγνοήσαμε ότι οι μηχανές δεν έχουν ψυχή. Και βρεθήκαμε να στρώνουμε την πορεία τους, με τα σκουπίδια αντάμα. Χειρότερα από τότε που την στρώναμε μόνοι, βλέποντας όμως στον ορίζοντα να αχνοφέγγει. Τότε μακρυά φαινόταν ο Αυγερινός. Τώρα δίπλα μας ο Αποσπερίτης.
Ψηλά το κεφάλι ορέ άνθρωποι.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΛΕΩΝ
Αμ μου τάξεις ήλιο και θάλασσα βασιλικό και Καζαντζίδη και μια θέση για τον κώστα χμ! χμ!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αντώνη !!!
Βρέ Αντώνη!
Άχ! βρε Αντώνη!!!!
Είμαστε η γενιά η χαμένη, ή η γενιά που θα βλαστημούν στο μέλλον?
Ή η γενιά που θα διδάξει με τα λάθη της?
(παντού ερωτήματα...)

ΛΕΩΝ είπε...

Με την νέα πρόγνωση, το πικ νικ γίνεται για Κυριακή που θάχει ωραίο ήλιο! Η θέση του Κώστα περιμένει πάντα ! Καζαντζίδης??? Και είναι να το ρωτάς? Όσο για θάλασσα, θα σου αντιπρότεινα δάσος! Είσαι μέσα???

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΛΕΩΝ
Ως παρ ολίγο καποτε Κνίτισσα (λόγω ηλικίας)
με τα δάση δεν τα πάω καλά.. βλέπω μονίμως ΕΝΑ δέντρο

ΜΑΜΟΥΝΙ είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=s1Mc9nvVBnE&feature=related
ΚΑΙ!!!
http://www.youtube.com/watch?v=92N-2PPSFR0

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟ ΑΠΟ ΣΕΝΑ!
ΚΑΙ ΤΙ ΜΟΥ ΖΗΤΑΣ??? ΝΑ ΥΠΟΚΥΨΩ??? ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ...ΑΛΛΑ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ..!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΦΑΚΕΛΛΟ!
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

MΑΜΟΥΝΗ
Θα σου απάντήσω από εδώ ξέρεις πότε... Οταν..
Για το σύστημα και για τον φάκελο θα σου έλεγα κάτι..αλλά βλέπεις..

"Σου εξήγησα ΠΟΛΥ φιλικά μία αλήθεια. Ότι αλλιώς γράφεις σε ένα μεγάλο και αλλιως σε ένα μικρό. Αλλιως σε έναν άνδρα και αλλιώς σε μία γυναίκα."
(Για να μή ξεχνιόμαστε)

ΥΓ μην μου ξαναγράψεις για σήμερα ..έχω δουλειά και με καθυστερείς

ΜΑΜΟΥΝΙ είπε...

ΕΣΥ ΑΠΕΙΛΗΤΙΚΑ ΜΕ ΦΩΝΑΞΕΣ! ΚΑΙ ΗΡΘΑ...
ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ, ΛΕΣ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΟΛΛΑ!
ΕΡΧΟΜΑΙ ΑΠ'ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΩ ΑΛΛΙΩΣ,ΜΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΣΕ ΑΠΑΣΧΟΛΩ ΜΕ Μ@@@@@@Σ!

"ΤΡΕΛΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΤΑ Ή ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΙΝΕΤΑΙ!"

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Καλά τα λες κορίτσι μου, κι εγώ που δεν είμαι αριστερή τα ίδια με σένα λέω γιατί είμαι γνωστική και με ανοιχτό μυαλό σε ότι βλέπω.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΑΧΤΙΔΑ
Αριστεροί, δεξιοί, πασόκοι,
Προοδευτικοί, σοσιαλιστές, φασίστες..
Όλοι εδώ!
Την πατρίδα μας την πήρε πουθενά το μάτι σου;

ΥΓ:
Και Αχτίδα.. οι άνθρωποι χάνονται μόνο όταν τους ξεχάσουμε
Εμένα ακόμα ζει η γιαγιά μου και της μιλάω..
(και αρκετές φορές νοιώθω πως δεν μεγάλωσα)
Καλώς ήρθες.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

Σ' ευχαριστώ φίλη μου, δεν ήμουν ποτέ πολιτικοποιημένο άτομο παθολογικά ενταγμένο σε ένα κόμα.Τελευταία δε απογοητεύτηκα τόσο που ειλικρινά δεν πρόκειται να ψηφίσω.Εκείνο που με λυπεί είναι το γεγονός οτι πάντα έλεγα : θέλω να ψηφίζω επειδή κάποτε κάποια άτομα πολέμησαν για να έχω εγώ το δικαίωμα να το κάνω..Είμαι απο τη γενιά του Πολυτεχνίου, φυλακίστηκα, χτυπήθηκα..τώρα δεν πιστεύω πια σε τέτοια, σε κανένα..υπάρχουν οι βολεμένοι, οι ..αδικημένοι και οι ιδεαλιστες..( σπάνιο είδος προς εξαφάνιση).Καλή μου χάρηκα που σε βρήκα..μη με ακους..εσύ να πιστεύεις στο μέλλον, είσαι νέα και η ελπίδα δεν χάνεται ποτέ σαν το τελευταίο δώρο στο κουτί της Πανδόρας...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΑΧΤΙΔΑ μου
Αυτούς που πολέμησαν τους πρόδωσαν
Αραιά και που τους αναφέρουν και πάντα όταν θέλουν να ξεγελάσουν
και να αρπάξουν ψήφους.. Σ αυτό έχουμε βάλει αρκετοί το χεράκι μας
Οι νέοι είναι για πολλά απογοητευμένοι
αλλά και συγχρόνως εγκλωβισμένοι σε ότι τους διδάξαμε ..
Όμως θέλω να πιστεύω πως ελπίδα έχουν (αλλοίμονο αν δεν είχαν )
Ακριβώς την ίδια που είχαμε εμείς …κάποτε.. τότε..
Αν πάψουμε να τους κάνουμε τον «καθοδηγητή» (εμείς που τίποτα δεν καταφέραμε να κρατήσουμε όρθιο) ίσως υπάρξει ξανά και για μας..
κι εγώ χάρηκα που βρεθήκαμε :-)