:p :p :p... χά!

Κυριακή, Οκτωβρίου 9

Από το ΠΑΚ στον Ρέσλερ..



είδος έλληνα...



είδος μετανάστη

Αγνωστο πράγμα
Απλοί υπάλληλοι (χ... στους..)
Και για την αποκατάσταση της αλήθειας γιατί δεν είναι δίκαιο όλη την δόξα να την εισπράξουν οι παραπάνω... για δώστε τις ανάλογες τιμές και στούς πρωτεργάτες ρε γομάρια!!!


*ΛΑΟΣ ( μωρέ!) Στρ. σκέλος του ΠΑΚ (τί ? το Εάμ ήτο καλύτερο απ μας.. που είχε το δικό του?)

Σύνθημα .. για σένα αγαπημένε μου νοσταλγέ του παλιού καλού Πασόκ..
Και σύ λαέ κεκεξ -κουάκ
μη ξεχνάς
ποτέ 
το 
ΠΑΚ.






18 σχόλια:

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Λαός ΠΑΣΟΚ
στην ε-ξου-σία....

For ever
and ever...
Amen

Νύν καί αεί, καί εις τους αιώνας των αιώνων...

Κι οι δε εψηφίσαντες Κίνημα,
ουκ ελαττωθήσονται παντός αγαθού...
Αμήν....
Ευλογείτε..

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Να υποθέσω Σάτιρε
οτι κατέβασες μέσα στα πλαίσια καλής συμπεριφοράς ..χριστοπαναγίες???

Μπα! όχι εε?? :Ρ:Ρ

Βρεεεε!!!!
Δεν μπορώ να σού ρθω!!!!!
Φταίνε τα αυγά??
Φταίει η κακή μου τύχη??
Η φταίει η θυγατέρα του πατρός που φιλοξενείς???
Χαχα!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΥΓ : στο μπλόγκ σου εννοώ εεε??

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

"Η φταίει η θυγατέρα του πατρός που φιλοξενείς???"
Μάλλον φταίει ο πατήρ της θυγατέρας...
Όσο για την καλή συμπεριφορά πάντα είμαι...υπόδειγμα.!!
Όλα κι όλα!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

" Όσο για την καλή συμπεριφορά πάντα είμαι...υπόδειγμα.!!""

Εμ γι αυτό δεν έχεις σχολιαστές...
Ενώ αν τσαουσόφερνες πχ. (δεν θέλω να θιξω κανέναν μπλόγκερ αλλα ο τσαουσισμός έχει γινει ιδεολόγία..)
Αν έκανες ..λίγο έστω ρε παιδί μου.. και τον ωραίο Μπρούμελ..ξέρεις τι θα γινόταν στο μπλόγκ σου?? Κέντρο διερχομένων!!
Αφού να φανταστείς μια μερα είδα στον ύπνο μου ότι οταν οι ιντερνετάκιδες του Πασόκ μάζεψαν τους δικούς τους για οδηγίες..μια απ αυτές ήταν : Κάντε ότι μπορείτε!! Ακόμα και τους γαμπρούς!!! (τι τραβανε οι καημένοι πατριώτες για να βγάλουν το ψωμί τους!!!)

Ακου κι εγώ όνειρα που βλέπω!!
Χαχαχαχαχα!!

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

"Εμ γι αυτό δεν έχεις σχολιαστές..."
Άραγε δεν είναι εύκολο να αποκτήσεις...σχολιαστές???...
Λέω εγώ τώρα...

Βλέπεις όμως κάτι ονείρατα...
Καλησπέρες
και μην φας βαριά το βράδυ...χαχα

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Χμ! Σάτυρε.. ( λεσσον ουαν)

Ενώ ξέρω πολύ καλά τι πρέπει να κάνει ένας μπλογκεράς για να έχει σχολιαστές
δεν γνωρίζω παρά μόνο υποψιάζομαι τι θα μπορούσε να κάνει μια μπλογκερίνα..( εκτός απ το να είναι οπαδός τσαουσοιδεολογίας γιατί αυτή η ιδεολογία αφορα γυναίκες..)

Στην πρώτη περίπτωση πρέπει να είσαι παρατηρητικός τύπος ευέλικτος ευγενικός
και η κάθε σου ανάρτηση να έχει έναν παραλήπτη!!!!! την σχολιάστρια!!!! έστω κι αν αυτή δεν είναι μία …αλλά ας την να νομίζει …
(Όλα τα παραπάνω με την προϋπόθεση να μη γράφεις πα@ριές και να μην μιμείσαι)

Εσύ τι κάνεις?? ενώ έχεις όλες τις παραπάνω προϋποθέσεις.. απευθύνεσαι σε όλους το ίδιο.. άντρες γυναίκες.. Πετάς και μια boa semana στη βραζιλιάνα (ναι.. πορτογαλικά μιλάνε)
χωρίς ένα υπονοούμενο βρε παιδί μου…ούτε κάν ένα beijo !!! πώς θές να σου ξανάρθει??
Ενώ αν κάνεις ότι σου λέω εγώ όχι μόνο κοτέτσι , αλλά ολόκληρη φάρμα θα αποκτήσεις..
Ασε που θα αποκτήσεις και ανδρικό πληθυσμό γιατί θα τρέξουν όλοι για κανένα κοκαλάκι σκεπτόμενοι: Τι σ@@τά κάνει ο «π@@στης» και τις μαζεύει όλες ..μέλι έχει??

Τώρα για την δεύτερη περίπτωση …δεν ξέρω…νομίζω πως μια μπλογκερίνα για να έχει σχολιαστές δεν πρέπει να τρώει βαριά το βράδυ για να μη βλέπει όνειρα ..αλλά δεν είμαι και σίγουρη.. Ακόμα αν δεν τα καταφέρνει στην τσαουσολογία μπορει να ακολουθήσει έναν ουδέτερο δρόμο αλλά και πάλι δεν είμαι σίγουρη.. πάντα με μπέρδευαν οι γυναίκες…

Και επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι αν θες να συνεχιστεί το φροντιστήριο πρέπει να κανονίσουμε την τιμή των μαθημάτων.. τα παραπάνω ήταν μια ευγενική (δωρεάν) προσφορά μου σε σένα
Τις καλημέρες μου..

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

"Ενώ αν κάνεις ότι σου λέω εγώ όχι μόνο κοτέτσι , αλλά ολόκληρη φάρμα θα αποκτήσεις.."
Κοτέτσι πάντως...έχω..!!
Απόδειξη τα...αυγά...χαχαχα
Ρητορικό ήταν το ερώτημά μου για το αν μπορείς να αποκτήσεις σχολιαστές...
Πανεύκολο είναι...
Και με την συνταγή που λες εσύ αλλά και με τις τακτικές του γενικότερου κοινωνικού-οικονομικού (και πολιτικού; γιατί όχι;) οικοδομήματός μας οι οποίες φυσικά μπορούν να έχουν (και έχουν από ό,τι έχω διαπιστώσει...)απόλυτα πετυχημένη εφαρμογή και στην...μπλογκόσφαιρα...!!
Την κάναμε δηλ. κι αυτή σαν όλα τα άλλα που μέσω αυτής...κριτικάρουμε.
Χαχαχα
Καλησπέρες

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Μα και γω σε ρητορικό ερώτημα απαντούσα ..Εξ άλλου θέλει " μαγκιά":Ρ:Ρ η συνταγή μου..Την έχεις?? Ούτε εγώ..

" Την κάναμε δηλ. κι αυτή σαν όλα τα άλλα που μέσω αυτής...κριτικάρουμε."

μωρέ όπως τη βρίσκει ο καθένας..Το μόνο που μ ανησυχει..είναι το όνειρο που δεν λέει να φύγει απ το μυαλό μου! Εχω κολλήσει εκεί!!

Καλησπέρες και σε σας???

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Πανεύκολο είναι?????????
Τι πανεύκολο βρε Σατυρε..Πλάκα μου κάνεις ? ακατόρθωτο είναι...

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

"Εξ άλλου θέλει " μαγκιά":Ρ:Ρ η συνταγή μου..Την έχεις?? Ούτε εγώ.."
Μαγκιά έχουμε και την χρησιμοποιούμε για τους στόχους μας...
Και η...συλλογή πληθώρας σχολιαστών δεν είναι μέσα σε αυτούς...χαχαχα

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ναι μωρέ..έτσι είναι..αλλά να δεις που κάποιοι θα μας πούνε και μπιπ! μπιπ!
Εγώ δεν σου κρύβω ότι εδώ και αρκετό καιρό αισθάνομαι ηλίθια ( κατι σαν ούφο..) και αυτό μου κόβει όλη τη φόρα..

:((((((

Δάφνη Χρονοπούλου είπε...

Όχι πως αμφιβάλλαμε. Ειδικά εκείνα τα του ΝΑΤΟ & της τρομοκρατίας ..
Κοινοποιώ μς link προς εσάς.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Την καλησπέρα μου Δάφνη.
Να είστε καλά..

ΜΑΜΟΥΝΙ είπε...

Το σχόλιο αυτό είναι για την νεώτερη ανάρτηση αλλά την βρήκα κλειστή!
Διάβασα κάπου "ο γεροΔήμος πέθανε γιατί έρχεται ο Παπαδήμος!"
Σπάω το κεφάλι μου να θυμηθώ σε ποιο τοίχο το διάβασα αλλά δεν τα καταφέρνω βρε Νονά!

Χάθηκες! Είσαι καλά?

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Καλώς το Μαμούνη
Δεν θυμάμαι ακριβώς .. κάτι μου λέει όμως.
Καλά! Εύχομαι κι εσύ το ίδιο!!

Δάφνη Χρονοπούλου είπε...

Επαναναρτώ τα δύο ντοκουμέντα σας (με σύνδεσμο προς εσάς) & σας ευχαριστώ για την καταπληκτική σας ανάρτηση.
9http://daphnechronopoulou.blogspot.com/2011/11/blog-post_18.html

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Τα πλαισίωσες με λόγια που είχα μέσα μου..
Εγώ ευχαριστώ Δάφνη..