:p :p :p... χά!

Πέμπτη, Οκτωβρίου 25

Χρυσηίδων το ανάγνωσμα ..


Γράμμα απ την Ιόλη



Αγαπητή μου Ελιά
Στην τέχνη πρέπει να "τ ακουμπάς" και είμαι ηλίθια αν νομίζω ότι ένας "μπατίρης" όσο κι αν έχει καλή διάθεση όσο κι αν διψάει για μάθηση μπορεί να βγει απ το μαντρί της αμάθειας που είναι καταδικασμένος να ζει..
Υπάρχουν πολλές συνιστώσες (sic λέξη ) που  βοηθούν κάποιον , ( χμ...ποιόν άραγε? ) ή τον καταδικάζουν  να ζεί στο σκοτάδι του..
Γιατί ο " μπατίρης" που λέμε  εκτός απ την έλλειψη χρημάτων κουβαλάει στην πλάτη του και όλα όσα ακολουθούν την οικονομική του κατάσταση..
Ψιλοπράματα θα μου πείς..αλλά που είναι ικανά να σε κάνουν να αναβάλλεις αυτά που σ ευχαριστούν...π.χ. ένα βιβλίο..επίσκεψη σε μια έκθεση ...μια μουσική παράσταση
ακόμα και μια συζήτηση με ανθρώπους που σέβεσαι και εκτιμάς..ανθρώπους που μπορούν να σου δώσουν μια ώθηση να πας παραπάνω πνευματικά ..να σε κάνουν να ψάξεις για τα υπόλοιπα που δεν σου ειπώθηκαν...
Όπως όμως πάντα συνέβαινε,  εγώ  η "πλέμπα" - κατά πολλούς -  πρέπει να έχω αναπαυμένη τη συνείδησή μου..ότι μορφώνομαι ..διασκεδάζω ..και καλλιεργώ το πνεύμα μου..
Και μου προσφέρουν απλόχερα...σκουπίδια.. ( που τα πληρώνω ...για να μην νοιώθω ότι τα σκουπίδια είναι μια δωρεά της καθεστηκυίας  τάξης ..εδώ και πολλά χρόνια..)
Υπηρέτες γι αυτό το γεύμα που μου προσφέρουν υπάρχουν πολλοί..
Οι εντεταλμένοι από ιδεολογία ..
Οι ακριβά αμειβόμενοι προπαγανδιστές
..και οι κακόμοιροι εθελοντές,  συνήθως φιλόδοξοι συγγραφείς ευπώλητων βιβλίων με αναμενόμενο περιεχόμενο.. (μιας και όλο τέτοιες sic λέξεις κυκλοφορούν τελευταία )
Ολοι αυτοί υπηρέτες του ίδιου αφέντη με ένα σκοπό
Δώστε στο λαό το παντεσπάνι του να φάει μέχρι σκασμού για να ξεχάσει την "πείνα" του..
Δεν είναι λίγοι αυτοί που κατηγόρησαν την τηλεόραση για την οριεντάλ ψυχαγωγία των τηλεθεατών της..
Δεν είναι λίγοι όμως κι αυτοί που έτρεξαν να υποστηρίξουν ...να συγχαρούν ..και να ευχηθούν: Καλοτάξιδο!! Καλοτάξιδο..ένα βιβλίο που κατά πάσα πιθανότητα αν παρασυρθείς και το αγοράσεις ...από ντροπή ..από άγνοια.. από υποχρέωση.. θα το χαρίσεις αδιάβαστο σε καμιά  δημόσια βιβλιοθήκη..με αποτέλεσμα την ανακύκλωση της "τέχνης"..
Πληρώνεται Ελιά  η μάθηση...
Όμως η υποκουλτούρα "πληρώνεται" ακριβότερα...αν με καταλαβαίνεις τι εννοώ...
Ακριβώς για να ζούν οι παραπάνω που σου γράφω...αλλά προ πάντων τα αφεντικά τους..




5 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Δεν σε προλαβαίνω πια στις αναρτήσεις... χαχα
Κι αυτή η τελευταία δείχνει ότι έχεις πολύ κέφι!
Το πολύ καλό γραπτό σου, εκτός του ότι λέει πολλά, με όμορφο τρόπο, με βοηθάει επίσης, να αντιληφθώ την βαθύτερη αιτία της αμάθειάς μου...χαχαχα
Καλησπέρες!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Πάντα μέσα στο κέφι εγώ..
Μην αφήσω και πέσει τίποτα κάτω (είπαμε ..ξέρεις τι ξύλο έχω φάει μικρή γι αυτό??)
Καλό ξημέρωμα!!

Ανώνυμος είπε...

Wow, amazing blog layout! How long have you ever been blogging for? you made blogging look easy. The full glance of your web site is excellent, as neatly as the content!

Ανώνυμος είπε...

I truly find this a interesting subject. Never looked at this subject in this manner. If you are planning to create more articles relating to this subject, I definitely will be back in the near future!