:p :p :p... χά!

Κυριακή, Απριλίου 11

Ποστ-ιτ

.


ΝΑ ΘΥΜΗΘΩ!

Να βγάλω τα σχεδιαγράμματα και τα σημειώματα απ την πόρτα του ψυγείου μου και να πετάξω τα μαγνητάκια που σίγουρα θα έχουν τα δακτυλικά μου
αποτυπώματα..

Να μην αποκαλώ τον συνομιλητή μου στο τηλέφωνο «αδερφό»

Να ψάξω στο πατάρι για ένα ζευγάρι πράσινα παπούτσια..
Να πάψω να λούζομαι με σαμπουάν σε συσκευασία και να ψάξω να βρω
σαπούνι σε πλάκα ( Άσπρο απαραίτητα)

Να βγάλω την καλαμωτή απ το μπαλκόνι μου και ας κάνει μάτι ο απέναντι
ας το διάλο..
Να ψάξω το χαρτομάνι της βιβλιοθήκης μου να βρω έναν μπουρδελοκατάλογο
με τους 300 της βουλής που πριν χρόνια είχε σαν προσφορά (!!!) μια φυλλάδα εξ ίσου …..μπουρδελό…..

Να ρωτήσω να μου πει κάποιος τι βιβλία επιτρέπονται να διαβάζω
και να κάψω το βιβλίο:Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος" του υπουργείου αμύνης της ΕΣΣΔ (Παναγία μου! )

Να παρακαλέσω κάποιο γείτονα αν δει κάτι παράξενο (χά!) να φροντίσει τον Κώστα να μην ψοφήσει απ την πείνα και τη δίψα.
(ας τα διάλα με τα λάθη μου)

Δεν υπάρχουν σχόλια: