:p :p :p... χά!

Κυριακή, Μαΐου 20

Και τα Prada έτσι γίνονται..




...και ακόμα πιό εύκολα..

Αφού πάρεις στο χέρι το καλαπόδι καρφώνεις πάνω τον πάτο με δυο καρφιά
και βάζεις γύρω - γύρω βενζινόκολλα.. Υο αφήνεις στο καρότσι να τραβήξει η κόλλα..
Παίρνεις το ψίδι.. (φόντι) βάζεις γερμανική  κόλλα στη φτέρνα  χώνεις μέσα το φόρτι και ξανά βενζινόκολλα γύρω γύρω ..και ντουγρου για τη φορμαριστική..
Μετά ως καλός κάλφας  ρίχνεις ένα μπιν....λίκι στον βοηθό.. αν δεν ξέρεις εσύ το γιατί, το ξέρει αυτός....και αρχίζεις να καρφώνεις  πάνω στον πάτο του καλαποδιού τα φορμαρισμένα φόντια .. με το χέρι..ή με το καρφωτικό μηχάνημα.....
Από κεί και πέρα είναι τελειωμένη η δουλειά... τροχός , ξανά κόλλα, σόλα, τακούνια , παράδομα , συσκευασία...
Τώρα ...αν βγάζεις  150 ζευγάρια παπούτσια και βάλε.. στο 8άωρο...και δεν σου φτάνει το μεροκάματο να αγοράσεις μισό ζευγάρι... δεν σου φταίω εγώ..
Ο εργοστασιάρχης σου φταίει, η άτιμη κοινωνία σου φταίει, ακόμα και η μαύρη σου η μοίρα.

αλλά ποτέ ο καπιταλισμός.. εε?? 

12 σχόλια:

korinoskilo είπε...

τι να σου κανει και αυτος ο ερμος ... που του κοψαν τα υπερκερδοι :Ρ

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αλλα έπρεπε να του κόψουν...αλλά δεν τα έβρισκαν.. δεν ήξεραν και τι είναι.. άγνωστα γι αυτούς.. :Ρ:Ρ:Ρ

korinoskilo είπε...

χχααχχαχα
αν δεν το λεγες θα το λεγα εγω...
που να τα βρουν!!!!
μεγαλη υποθεση να εχεις!!!
και να τα τιμας!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αγαπημένο μου Κορινό
Πάψε να με προκαλείς γιατί θα πώ κι αλλα... :Ρ:Ρ:Ρ
Θα μαρτυρίσεις εδώ που ήρθες της μάνας σου το γάλα... :Ρ:Ρ:Ρ
Θα ξεχάσω ακόμα και την υποχρέωση που σου έχω για το blog στο οποίο μ έστειλες κάποτε...
Νταξ ???

korinoskilo είπε...

ιχχχχχχχ
εχεις τετοια υποχρεωση και δεν το ξερω ....
αλλα ετσι ειμαι εγω το κανω το καλο και το ριχνω στο γυαλο..
ουτε που θυμαμαι!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

αν αυτό ειδικά ... το ξέχναγα..θα ήθελα σκότωμα!!

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

"Τώρα ...αν βγάζεις 150 ζευγάρια παπούτσια και βάλε.. στο 8άωρο...και δεν σου φτάνει το μεροκάματο να αγοράσεις μισό ζευγάρι... δεν σου φταίω εγώ.."

Εγώ φταίω... Γιατί αν και δουλειές υπάρχουν, εγώ θέλω να φτιάχνω παπούτσια... Καλά να πάθω λοιπόν...Χαχα

Ελιά Μαϊστρα είπε...

ΣΑΤΙΡΕ
Δεν θα μου τα γκρεμίσεις όλα εσύ!!
Σου λέω..δΔεν φταίς εσύ!!! και πρέπει να το δεχτείς...
Διότι! ( εμενα κοίτα..)
Εχεις κολλήσει στο προτσές δημιουργίας αξιών χρήσης..
και γράφεις στα παλιά σου τα παπούτσια ** το προτσές δημιουργίας αξίας...
Γι αυτό μια ζωή παλια παπούτσια θα φοράς!!!!
Ωρίμασε επί τέλους βρε Υποκειμενικέ Συνθήκε μη σε πλακώσω!!!!
:Ρ:Ρ:Ρ

dimitris είπε...

ελίτσα καλησπερα, ωστε ΕΤΣΙ φτιαχνονται και τα prada, αει στο διαολο---δεν το γραφω για εσε, πως λεμε και γ,μω, καπως ετσι---τι μαθαινει κανεις.
ΑΓΑΝΤΑ...

BloG-_o_-SatIRuS είπε...

Τώρα γιατί μου το χαλάς...?
Ο...όμορφος κόσμος μας δεν επιβάλει το να ζει κάποιος με το βάρος των συνεπειών των όποιων επιλογών του (μιλάω ειδικά για τις κακές επιλογές)
χωρίς ποτέ να νοιάζεται κάτω από ποιες συνθήκες επιλέγει κάποιος, ή ποιες δυνατότητες επιλογής του δόθηκαν..? Αν κάποιος πχ αναγκαζόταν απο τους γονείς του να μην πάει ούτε στο δημοτικό, το...αξιοκρατικό σύστημα ανταμοιβών που έχουμε, τον εντάσσει βάσει των...επιλογών του, στην γνωστή κατηγορία των φουκαράδων.
Ε και εγώ τί λέω? Διατί κύριε δεν επήγες εις το χάρβαρντ να...ξεχαρβαρντωθείς παρά κάθεσαι και φτιάχνεις σόλες..??!! Ποιος σου φταίει..??
Και δεν θέλω κι αντιρρήσεις..!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Ετσι Δημητρό μου γίνονται...άντε να διαφέρουν λίγο στα πετσιά...

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Κι εγώ δεν θέλω αντιρρήσεις...
ΕΓΩ έχω δίκιο...
ΕΓΩ μιλάω σωστά!!
και τα έχω παίξει τελευταίως επίσης...
γιατί πές πες αρχίζω να πιστεύω πως είμαι φουκαράς γμτ μου..
Καλημέρες σας!!!!!!!!!