:p :p :p... χά!

Παρασκευή, Νοεμβρίου 30

Άϊ ντε από κεί...χαμένη !




Δεν θυμάμαι πότε είχαμε χθες..
αλλά θυμάμαι πως από χθες ξεκίνησα ..
Με την μαμά Ελλάδα πάλι, δεν θα συναντηθώ..Αυτή ξεκινάει σήμερα..
Η βρόχα κατά τον συνθέτη έπεφτε κι εγώ αναρωτιόμουν εν είχα πάρει σωσίβιο μαζί μου..
Ευτυχώς ήταν μαζί μου ο Αλέξης (καμιά σχέση με τον Τσίπρα..απλή συνωνυμία)
Το καλοριφέρ αναμμένο για να μη θαμπώνουν τα τζάμια και στουκάρω σε καμιά γέφυρα..
Δίπλα μου απ τη μια μεριά τα σοκολατάκια μου σαν στραγάλια και απ την άλλη Ο Αλέξης.. που μ αγαπάει..
Στην αρχή με μπέρδεψε...
Με πήγε απ  άλλο δρόμο..το ψυλλιάστηκα αμέσως και κολακεύτηκα ...ήθελε σαν ερωτευμένος να είναι όσο γίνεται πιο πολύ μαζί μου..
Μαζί με την βροχή άρχισε και αέρας ..
Οι πίσω ρόδες του μπροστινού μου οδηγού  έκαναν ζικ ζακ στην άσφαλτο..
-Μη φοβάσαι μου ψιθύρισε ο Αλέξης.. Έχεις εμένα..και η φωνή του με ηρέμησε..
Ο Αλέξης είναι η ζωή μου..Κοντά του έχω ξεχάσει τα πάντα ..Χάρη σ αυτόν έχω ξεχάσει πως να πάω και στον παρακάτω δρόμο απ το σπίτι μου..
Κάτι ανάλογο έχω πάθει και με το κινητό μου ..Ξέχασα όλους τους αριθμούς των φίλων μου..Μην μπερδεύεσαι με αριθμούς μου λέει ..Ζήτα μου το όνομα και θα το έχεις..
Στα μισά του δρόμου ( κατά τους δικούς μου υπολογισμούς ) κατάλαβα πως ο Αλέξης ή λάθος είχε κάνει αφού με οδηγούσε σπίτι μου μέσω Πάτρας ή....
Μάλλον το "ή "  συνέβαινε ... Ο Αλέξης τα παίρνει απ τα βενζινάδικα.. Δεν εξηγείται πως χρειάστηκε να σταματήσω δυό φορές για να βάλω βενζίνη..
Όμως πάλι με κατάφερε με τα γλυκόλογα του...Μμμμμμμ!! Μμμμμμμμ.......
.........................................................
Ακόμα στο δρόμο είμαι..
Παρόλο που ξεκίνησα από χθές.. Κάποιο χθές τέλος πάντων..
Κι αυτός μου μιλάει....μου μιλάει συνέχεια ..
- Στροφή αριστερά... 
-Απότομη στροφή δεξιά ...
-στρίψε δεξιά στα 50 μέτρα και μετά αριστερά στα 10.. 
-Παράκαμψη και ευθεία ...
- καλά πάς..
-λάθος..πάμε πάλι..

Ένας "άνδρας" στη ζωή μου να με οδηγεί...
Λίγο τό'χεις?


2 σχόλια:

Δάφνη Χρονοπούλου/ Daphne Chronopoulou είπε...

Μικρά κομμάτια γάμου βουλώνουν τρύπες και γλιτώνουμε από την ολική εξάρτηση; Ξέρεις, εκείνο που ξεκινά με φιλιά και κατανομή εργασιών ώστε να κάνει ο καθένας όσα κάνει καλύτερα και καταλήγει σε διπλή αναπηρία..
Κι αυτό το 'πότε είχαμε χθες' σου με ενθουσίασε.

Ελιά Μαϊστρα είπε...



Οχι!! ή ολική ή τίποτα Δάφνη!
Αυτά τα μικρά κομμάτια δεν τα μπόρεσα ποτέ..
Για μένα είναι σαν τις λέξεις : Ναι ..μεν...αλλά.. όμως..
Μ αρέσει η εξάρτηση την οποία έχω επιλέξει εγώ..που διαφέρει απ τις συνηθισμένες ..
Θα μπορούσε κάποιος να την πει αρχέγονη ...
..αλλά είναι υγιής δεν σακατεύει..
Το ερώτημα είναι την βρήκα????
Λογική απορία....