:p :p :p... χά!

Πέμπτη, Μαρτίου 8

Νίκησα ! .. ως γυναίκα




Ο καθρέφτης μου,  μου κλείνει το μάτι .. Νίκησες μου λέει … 
σου αξίζει να γιορτάσεις σήμερα την γιορτή της γυναίκας.

Μεγάλωσες την γενιά των Ελλήνων  golden boys για να ρθεί η  γενιά  των 700, 500, 400, 200 ευρώ.. 
ανάστησες   κίβδηλους  πολιτικούς , 
και επίορκους  λειτουργούς ,  που χρειαζόταν οι αγορές ..
Καμαρώνεις για  τα "Καρντάσιαν"  κορίτσια  που θρέφεις,  παρ όλο που διαχωρίζοντας ενίοτε την ύπαρξή σου  απ τα «φτηνά»  που σε περιβάλλουν για να τονίσεις την ανωτερότητά σου στην ομήγυρη.   
Έριξες μια μούντζα   σε ότι σε σπούδασαν οι γονείς σου  και αφ ότου συνταξιοδοτήθηκες  ασχολείσαι με ανούσια  φιλολογία , γιατί νόμισες πως το πτυχίο σου σε βοηθά  μόνο για να βρεις  δουλειά  για να ζήσεις άνετα την μίζερη  ζωή σου, αφήνοντας το μυαλό σου  σε νηπιακή ηλικία, παρ όλο που αυτοαποκαλείσαι έμπειρη.

Νίκησες μου λέει .. Έπιασες  σωστά το θέμα  .. 
Η ισότητα  είναι πρόβλημα  αυστηρώς μεταξύ  ανδρών – γυναικών.. 
Οι άντρες οι δυνάστες ..Οι μπείξες ..οι δείξες..  
ο γιος σου ..ο άντρας σου.. ο πατέρας σου..
Πρώτη στους νόμους του εμπορίου , με την προτροπή σου να ψωνίζουν  από Ελληνικά Σούπερ Μάρκετ  που πουλάνε ξένα προϊόντα , σε τέτοιο βαθμό που π.χ. το Lidl   ζεί μαύρες μέρες  απ αυτή σου την  πρόταση.  

Νίκησες  γιατί κατάφερες  να βάλεις  σε διαδικασία  «επαγγελματίες»  να εξευτελίσουν για χάρη σου το επάγγελμά τους  μετατρέποντάς το σε σώου  στην τηλεόραση  για να μάθεις απ τους σπόνσορές  τους  τα νέα εισαγόμενα υλικά  για την κουζίνα σου αλλά και το  πως μαγειρεύεται  η κινόα.. 

Νίκησες και στα Εθνικά θέματα  που έχουν προκύψει τελευταία  με τις  θέσεις σου που μακάρι να τις άκουγαν πολιτικοί  Να απαγορευτούν τα Τούρκικα  σήριαλ  στην τηλεόραση ..!!

Μα το μεγαλειώδες κατόρθωμά σου  είναι  η ψήφος σου  να μπουν γυναίκες στην Βουλή  προς δόξα του  γυναικείου φύλου.. 
Γυναίκες πολιτικοί  που ψηφίζουν  για το μέλλον  των παιδιών σου.. 
Ευαίσθητες  στον πόνο του άλλου  που προωθούν το χασίσι …για θεραπευτικούς λόγους .. 
Προοδευτικές , που  ψηφίζουν  την επιλογή φύλου στα παιδιά  των άλλων… ποτέ στα δικά τους..

Νίκησες με την βοήθεια  του πνευματικού κόσμου  του τόπου . 
Με την βοήθεια  των καλλιτεχνών όλου του φάσματος της τέχνης.. 

Χρόνια σου Πολλά , ομορφιά μου .. μου είπε ο καθρέφτης μου ..
παρ όλο που δεν τον ρώτησα  αν είμαι η ομορφότερη στον κόσμο..

Δεν υπάρχουν σχόλια: