:p :p :p... χά!

Πέμπτη, Νοεμβρίου 28

Καπνίζουν ? Τουφεκίστε τους !


Τα επιχειρήματα  που προβάλλουν οι περισσότεροι για να στηρίξουν τον αντικαπνιστικό Νόμο θυμίζουν απογευματινά  κουτσομπολιά σε γειτονιά της δεκαετίας του 50. 
   

- Εμένα η μάνα μου πέθανε από καρκίνο .. 
- Εμένα η θειά μου.. 
- Εγώ ήξερα κάποιον που.... 
- Εγώ άκουσα .. 
- Εμένα μου είπαν .. 

 Καμιά αντίρρηση Ο καρκίνος υπάρχει και καραδοκεί...
Απ το τσιγάρο? Απ το νερό? Απ τα λιπάσματα? 
Απ τις χημικές ουσίες στα τρόφιμα ?Απ τις ορμόνες στα ζώα ? 
Απ τα μεταλλαγμένα της Bayer ?? Απ τα Health παραμάγαζα  που φύτρωσαν σαν μανιτάρια ? 
Απ την τύφλα μας? απ τον κακό μας τον καιρό ? 
Ποιος μπορεί να το ξέρει ? 

 Όλοι οι παραπάνω  πιστεύω θα ήταν οι πρώτοι ακόλουθοι ενός νέου Καματερού που θα εμφανιζόταν ..αν δεν ήταν και του παλιού .. 
Αυτό φαίνεται και απ τον τρόπο που αντιμετωπίζουν την μάστιγα της εποχής .. Με κατευθυνόμενα μυστικά μηνυματάκια για τον καρκίνο του μαστού μέσα απ τα κοινωνικά δίκτυα ! 

Λοιπόν για να τελειώνουμε . 

Κανένας από μας δεν υποστήριξε πως το τσιγάρο είναι υγιεινό ή ανθυγιεινό 
Κανένας μας δεν θέλει να αρχίσουν το κάπνισμα τα νέα παιδιά γιατί θα το μετανιώσουν . Είναι πανάκριβο άρα ασύμφορο . 

 Το τραγικό είναι πως παίρνουν μέρος σ αυτές τις συζητήσεις και γιατροί με το επιχείρημα  άκουσον - άκουσον ! 
πως οι καπνιστές διαμαρτυρόμαστε για να κάνουμε αντιπολίτευση στον Μητσοτάκη .. Το ίδιο θα έλεγαν απ την άλλη μεριά και για τον Τσίπρα .. 

 Έχουν πεισθεί όλοι πως το παθητικό κάπνισμα υπάρχει και τους απειλεί .. Και δεν χρειάστηκε και πολλή προσπάθεια για να τους πείσουν ..
Αφού το λέει η τηλεόραση το λένε οι εφημερίδες 
Το λεν οι διαφημίσεις 
Το γράφουν απ έξω τα κουτιά των τσιγάρων 
Το λένε οι "έξω" .... πολύ θέλει να το ενστερνιστεί η κυριούλα ή ο σύζυγος της κυριούλας ? 

Κανένας όμως δεν ακούει πως αυτό που φωνάζουμε,  είναι πως θέλουμε κι εμείς τον χώρο μας και μόνο αυτόν..


Υ.Γ
Και ας μην μας διαφεύγει  πως η διαμαρτυρία από μερικούς ( π.χ. εγώ ) για τον νόμο,  δεν είναι αυτού καθεαυτού το τσιγάρο. 
Αυτό είναι η αφορμή . 
Το ξέσπασμα για όλα αυτά που μας παίρνουν χρόνια τώρα .."για το καλό μας" .

4 σχόλια:

Erisadesu είπε...

διάβασα κάπου (twitter) πως οι πρώτες διαπιστώσεις για τις επιπτώσεις του παθητικού καπνίσματος ξεκίνησαν από τους Ναζί. Από τότε ακόμη η επιστήμη αναγνωρίζει ότι το παθητικό κάπνισμα προκαλεί προβλήματα.

Με ενοχλεί πολύ που δεν θα μπορώ να καπνίζω όταν βγαίνω, αλλά θυμάμαι πως με ενοχλούσε εμένα οταν δεν κάπνιζε και ακόμη περισσότερο θυμάμαι πόσο χάος ηταν το θέμα με το κάπνισμα στα μαγαζιά τη δεκαετια του 80 και πιο πρόσφατα στο σήμερα του Βελιγραδίου.

Ας βγαίνω έξω να καπνίζω καλύτερα, ίσως γνωρίσω και κανέναν. Το πρόβλημα μου όμως ειναι γιατί να μην υπάρχει και ένας χώρος για καπνιστές ειδικά σε χώρους που η έξοδος δεν είναι εφικτή (δες κλαμπ, μπουζούκια, συναυλιες)

Τον προηγούμενο χειμώνα αυτό που με ενοχλησε περισσότερο δεν ήταν οτι δεν μπορούσα να καπνίσω μέσα στο μαγαζί, αλλά οτι δεν έβρισκα να κάτσω έξω γιατί καθόντουσαν μη καπνιστές. Παρέες ολόκληρες στρωνόντουσαν στα έξω τραπέζια και εμείς καθόμασταν μπαινοβγαίναμε για να καπνίσουμε.

Πάντως χαίρομαι που έχουμε λύσει ως κοινωνία όλα μας τα υπόλοιπα προβλήματα και πλέον περάσαμε στο να εξαλείψουμε το κάπνισμα από τους χώρους που οι άλλοι ρουφάνε κοκαΐνη και χτυπάνε πρέζα.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Δεν γνωρίζω τι έλεγαν οι Ναζί για το συγκεκριμένο γεγονός
γνωρίζω όμως τις προσπάθειες των ελεύθερων , δημοκρατικών αλλά και «αριστερών» συνανθρώπων μας να κόψουμε το τσιγάρο χωρίς να ξέρουν γιατί, αφού τη μια στιγμή μας λένε πως νοιάζονται για την υγεία των καπνιστών και την αμέσως επόμενη για την υγεία των παθητικών καπνιστών..

Μια απ τις αρχές μου είναι το να μην προκαλείς στον άλλον τίποτα που δεν θα ήθελες να σου προκαλέσει, και μην φερθείς ποτέ όπως δεν θα ήθελες να σου φερθούν.

Καπνίζω σχεδόν από παιδί και πάντα ρωτούσα τον διπλανό μου αν μου το επιτρέπει.
Έβγαινα πάντα στο φουαγέ του κινηματογράφου όπως όλοι,
διάλεγα την θέση καπνιζόντων στο αεροπλάνο ή στο τραίνο..
Στα υπεραστικά λεωφορεία δε, είχα πάντα ένα σβηστό τσιγάρο στο στόμα .

Τα τελευταία χρόνια αποφεύγω να πηγαίνω επισκέψεις σε φίλους μου, αφού κατάλαβα πως από ευγένεια μου το επιτρέπουν.
Στο σπίτι μου όταν έχω καλεσμένους φίλους πάντα τους ρωτάω , και όταν δεν είναι και τόσο φίλοι ούτε ρωτάω ούτε καπνίζω , αλλά βγαίνω διακριτικά στην βεράντα μου και τραβάω μια δυο ρουφηξιές.
Γιατί τα λέω όλα αυτά ? Γιατί και το κάπνισμα θεωρώ πως είναι θέμα αγωγής όπως κάθε συμπεριφορά μας, έναντι των άλλων.

Χαλακιώτης ωρέ είπε...

Ακόμη δεν εξέτισα τα 2/3 την ποινής ?

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Όχι βέβαια !! Αφού δεν άκουσα καμιά δημόσια συγνώμη αλλά που θα περιγράφει και τον λόγο για τον οποίο ζητείται η συγνώμη ... Και Οχι σε blog..αλλά εκεί που με πρόσβαλες